AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 18. Apr 2024 20:56

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Camaro 2010/11
InnleggSkrevet: Lør 13. Mar 2021 22:13 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Lør 13. Mar 2021 22:02
Innlegg: 1
Camaro 2010/11
Hei er ny her på forumet,ønsker og kjøpe en fin camaro med lav km stand,sikkert mange som vet mye både ris og ros til slike biler.All info.motas med takk
Ønsker og kjøpe med aut.kasse og v8, hva kan forventes i pris på forsikring,og hvilket selskap anbefales?
Hvordan er kjøreegenskaper i slik en bil?Kvitter meg med en 2011 X5 pga endret bilbruk.
Hva er forbruket ca ?
Kan den brukes greit som helårsbil?
Kvalitet? servicekostnader?
Som sagt er takknemlig for alle innspill:-))


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Camaro 2010/11
InnleggSkrevet: Man 05. Apr 2021 15:05 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Man 05. Apr 2021 14:38
Innlegg: 1
Generelt, så vidt jeg vet, er det bedre ikke å ta denne type bil, som de kan bryte ned for en kort tid. Ved første, du kan få av med dette stedet, https://club.autodoc.co.no/manuals/slik ... ning-10698 , og deretter problemene vil være mer alvorlig. Det er bedre å kjøpe en enklere bil, men det vil vare lenger, han tråkket på dette rake. Nå er det mye instruksjoner for gamle biler, men det er bedre å bruke online-versjoner, fordi det er ofte en video instruksjon. Så vil du forstå hvordan å utføre reparasjoner, trinn for trinn.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Camaro 2010/11
InnleggSkrevet: Ons 07. Apr 2021 09:49 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7197
Bosted: Åsa
Når det kommer til amcar, så er det ikke liter pr mil, men smil pr mil som teller.
Disse er ikke bedre eller dårligere en eldre biler. De krever bare en annen tilnærming når det kommer til reperasjoner og vedlikehold.
Det første du bør se på er de mange sider som forteller hva en slik bil er verdt, og hvilke problemer som oppstår oftest. Du finner de sidene i usa, det er bare å søke på google.
Jeg hadde behandlet en slik bil som en hvilken som helst annen bil, dvs. understelsbehandling, service gode vinterdekk mm.
Og fordi den sikkert har godt av det, en skikkelig vask, polering og kjeramisk behandling av lakken.
Ellers er det som med alle andre biler. Man lærer seg fort hvordan den oppfører seg på vinterføre.
Hadde jeg hatt pengene til det, hadde jeg gjort det tvert. livet er for kort til kjedelige biler

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support