AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 28. Mar 2024 15:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Innsamling til Ford Bronco
InnleggSkrevet: Man 14. Aug 2017 07:46 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Man 14. Aug 2017 07:41
Innlegg: 1
Ta dere 5 minutter og les er dere greie
Heisann amcar entusiaster dere som er så store og ihuga bilentusiaster vet hvor mye en bil kan bety. Og hvor mye mer enn bare en bil det er.
For min del har jeg en barndoms drøm, som er og eie en Ford Bronco,nå er det kommet en grei en til en grei pris på finn.no som ikke er ihjelrustet og det. I min jobb som lærling i yrkessjåfør faget tjener jeg bare 7000 kroner per måned Pga arbeidsgiver utnytter navsystemet. Tjener jeg mer enn dette trekker NAV meg for en haug med penger. Jeg har jobbet hardt i hele sommer for og prøve å tjene bittegran penger, da jeg ikke har krav på ferie penger. Ikke engang om bedriften har sommerstengt, sykepenger og dagpenger har jeg ei heller krav på. Så om jeg mister jobben og ikke får ny med engang får jeg ingen ting i mellomtiden. Lånekassen vil ikke gi meg en eneste krone så lenge jeg får penger fra NAV uansett hvor mye og hvorfor. Noe som er tøft for meg psykisk og fysisk da mamma er uføre trygdet og ikke har noe særlig og rutte med selv. Men det er en ting som har holdt meg oppe. Den tingen er bil, så nå går jeg rundt og gjør ikke annet enn og tenke på bilen(broncoen), og sjekker stadig vekk finn annonsen for og sjekke den ikke er solgt enda, noe jeg har panikk for bokstavlig talt.
Har opprettet en spleis for og få råd til denne nydelige Ford Broncoen fra 1989 med en 4,85l bensin motor med 302 kubikk i.
Skal komme til saken nå, noen av dere som har lyst til å være med på og støtte meg? Eller delt denne annonsen/spleiselag på deres Facebook profiler og/eller tipset dine venner om dette? Slik at de kanskje er med og støtter meg. Alle munner metter store eller små
https://www.spleis.no/project/13607

Tilatselse fra admin til og poste dette.
Hilsen amcar entusiast - Martin


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 7 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
cron
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support