Noen som har erfaring med RATS i forhold til girkasse?
Makan til arrogant drittsekk han Ole Ringstad som driver det. Vi leverte en TH700r4 kasse der for reparasjon. Den var nybygd, Men den ble kjørt hardt før alt var justert og helt ferdig så det endte med at kassa slurte. Dette hørtes ut som en bagatellmessig feil sa Ole Ringstad da kassa ble levert løst.. Så Bestillingen på arbeidet var å kun repararere det som var ødelagt. Og ikke noe utover det. Dette skrev han i arbeidsordren. Og at dem skulle ta kontakt når dem hadde åpnet kassa. Det varte og det rakk uten at kompisen min som er eier av bilen fikk tak i han. Plutselig får han beskjed om at kassa er feridg.. Og dem har byttet ut alt i kassa omtrent, og forandret oppsettet på den.. Og regningen var på over 30 000 kr. Han hadde null forståelse for at han burde tatt kontakt med kunden og hatt noen form for dialog med kunden underveis.. Han sa at han bare antok at kunden ville ha det sånn..
Bare som en liten advarsel til dere andre.. Bruker dere dem så sørg for å få alt skriftelig.. Inkl arbeidsordre.
Legger ved en link hvor bileier skriver litt mer utfyllende om saken.
http://www.wheeldude.net/rats/