Hehe Datteren kjøpte golf 89 som første bil! og henne og kjæresten, har nå drebt motoren!
Hun har spenderet temmelig mange penge på den bilen, men den kjører ikke. (Hun har byttet motor, topp, rådelager, og mye mye mere
Og da hun og Mentor SKULLE kjøre til finland, var det mekking til sidste øjeblikk, og den startede stadig ikke! så rejsen blev udsat et par dager!
Jeg sad og kosede mig på nettet, og kiggede biler, da jeg ramlede over en 1993 Chevy Corsica LT, 2.2I med 233000 km på telleren! til 3000,-
Sagde det til datteren, og blev tvangsutskrevet til å kjøre til Fredrikstad, dagen efter!
Fandt fort frem til bil og selger, og kiggede på bilen!
Rust, Hull i bensinrøret, og mangel på glykol, og olje, forklarede sikkert prisen, men et nermere sjekk, på bensinstationen, viste at.
Det var mangel på service, som var problemet!
Hele turen hjem, gik problemfritt, og hullet i bensinrøret, var fikset på 30 minutter, nye vinterdekk og oljebyte, og så var de klare, til å dra til Finland!
De drog af gårde, og jeg gik ind, for at tage mig en velfortjent kop kaffe, da jeg hørte hjullspinn, og skrikende bremser! nåede akkurat å vende mig om, og se min datter komme løpende ind i gården, sparke til golfen, skrike "Dritbil" løpe tilbake i Corsica`en og kjøre af gårde med kraftigt hjulspinn!
Fikk en melding kl 0430 i nat, hvor der stod. "vel ankommet til Stockholm. venter på fergen. skal sove lidt. snakkes!"
Ganske koseligt, ikke? hehe
Tror hun beholder Chevy`en! haha