sigheri skrev:
Har en likedan.
God sterk bil:)
Ang fusking kan det være så mangt.
Ta høyde for det værste når du handler så får man heller bli positivt overasket;)
Ja jeg får vel kanskje prøve å prute litt ekstra. Det var forresten verkstedet som fortalte meg om dette de hadde prøvd å finne ut av det uten å komme fram til en løsning. Er vel injection på disse bilene, kanskje en dobbel dose med injection rens kan hjelpe... eller å dra den skikkelig ut på gira (mistenker at den bare har gått rundt i tettstedet her å ikke fått luftet seg skikkelig).
Kom gjerne med hint om ting du tror kan forårsake fuskingen Sigheri, hvordan er disse bilene og plugger fex, har en Mondeo som MÅ ha motorcraft plugger og det er jo også andre bilmerker som er sære på pluggvalg.
tommys skrev:
Delebil ?
Denne bilen mener du? Neida den har hatt skilter å vært i bruk fram tiil høsten som var. Tror ikke jeg orker å se etter delebil om det var det du mente, er ikke akkurat verden navle jeg bor i her nord. Er langt å reise samme hva man skal ha tak i (som feks en dram, da blir det å ta hurtigruta til Honningsvåg og tilbake, en god dagstur med andre ord).