På jobb idag kom jeg på en ide,som kanskje åsså andre har tenkt på. Jeg vil tru at det er mange her på forumet som har andre typer hobbybiler,ikke bare amerikansk,men åsså andre merker?
Sjøl har jeg engelsk,tysk og noe russisk. Iblant når en leter på nett etter info og deler om en ikke-amerikansk bil,så kan man ende opp med å bruke timesvis med tid å lete rundt på nett etter det ene og det andre. Det jeg lurte på,er....hadde det ikke vært litt ålreit å hatt en egen kategori som var for andre typer veteranbiler/kjøretøy,som man kunne legge inn spørsmål om det man lurer på,og kanskje få svar på? Da slipper man å lete seg alldeles ihjel på det ene forumet/nettside etter det andre.
Jeg har lest mange tråder her,og veit at det er mange dyktige bilfolk her på forumet,og mange har sikkert litt forskjellige typer biler som de har masse peiling på,og kan hjelpe andre om noen trenger hjelp eller bistand.
Jeg har sett flere forum på nettet der de har dette,og det er veldig kjekt å kunne spørre å grave om ditt og datt om forskjellige kjøretøy

.
Hva mener dere om dette

?