Hahahaha...ja dæven,tenk deg den overskrifta i VG

: "Full mann rangla rundt på veien med hjemmelaget scooter uten skilt"
Nei huff...det har gått med noen timer på bakramma allerede,og mange flere vil det gå med til den er ferdig. Det er heller ikke alt som er forklart i beskrivelsen jeg har på å lage den. Bakparten blant annet er noe man må konstruere mer eller mindre sjøl og den er jo ganske spesiell med karrosseri hele veien rundt. Motoren de brukte på dette prosjektet var på kun 1,1 hk så det var ikke noe fartsmonster..hehe. De beskrev motorvalget sitt med at: "Scooteren er ment for å kjøres på de flate veiene i Florida. Vil man kjøre den i motbakker,så bør man velge en større motor." Hehehe...syns det er så artig skrevet,men det var slik på den tida. Det skulle jo ikke koste allverden å lage

.
Noe kommer jeg til å legge til på scooteren som ikke er der ifra før åsså. Blant annet tenkte jeg å lage en form for beskyttelse som går rundt hele scooteren i nedre kant,sånne rails. Lage det ut av 2 tynne stålstenger som ligger over hverandre,veldig lik som endel av cushman-scootere har,bare at her blir det rundt bakparten,så litt opphold før jeg har et sett langs sidene oxo,litt opphold på stengene igjen før jeg legger samme bue rundt framparten om dere skjønte den klønete forklaringa..hehe

.
Blir veldig spennende å lage den ferdig. Har søkt mye på nettet,men ikke funnet en som er lagt ut,så for alt jeg veit så er det ikke sikkert det er så mange som prøvde seg på å lage den

??
Når den er ferdig så skal jeg selvsagt legge ut bilder av den her

!