må si jeg er en voksen gutt på 33 år,amcar har lagt i blodet mitt siden jeg ble født.fatteren rægga gamle yenkyer og det blei til at eg fulgte på med amerikabil ,når eg blei atten,ikke det at jeg skal oppfordre til ulovlige ting,eller uanstendig oppførsel til dagens ungdom, som intreserer seg for amrikansk bil...men amerikabil kulturen i norge, den har kommet fra et sted den oxo.ikke det att jeg har opplevd det verste ,men husker en gang eg fortalte mutteren at eg sku på en overnatting hos en kompis...... neida vi sku på 16 mai feiring på yungstorget, i oslo... stakk 16 år fra bergen til yongstorget i en pontiac tempest 67 modell for og se på raggare. (eller dagens rånere) eller dengangs hehe pøbel

,vi ble jo dritings,men en ting som har vert gjengs med amcar folket de har altid edru sjåfør selfølgelig finnes unntak det gjør det over alt,ser på power meet i vesterås 10000 biler på cruising vi i norge hadde garrantert klart det like bra hadde vi villet og fått lov av myndighetene,men dagens amcar kultur i norge vil jeg prøve og beskrive slik jeg opplever den eller har opplevet den ....hmm egentlig er jeg en enson ulv, ikke tilsluttet noen klubb hehe bare så det er sagt.....må oxo si at de siste åtte årene av min tid er brukt på min kjære camaro oppussing ,maaassse arbeid...,tengte og ta den med på vårmønstringen i bergen,ikke att eg hadde noen som helst forventninger om noe premie ,for det finnes mye fint, og strøkent i beregen.. akkurat i klassen camaroen min stitiller i .men oki syns sjøl eg har vi har gjort en bra jobb men ka møter vi kritikk kritikk og atter kritikk,koffor har du gjort det på den måten??? det måtte vert mye enklere og gjort dette sånn,det scoopet blir no aldrig godkjent,gear kassen lekker olje.......haaaaloo for åtte år siden såg bilen ut som ett vrak jeg har bygget den utsende messig slik jeg vil ha den med det høye scoopet som er eg har jo orginalpanseret til godkjenning hehealtså det det blir for lite positive ting som foreksempel bra job og eller bilen er no blitt tøff akkurat som eg ikke viste at bilen lakk olje på vårmønstringen heller bruke tre liter olje og komme seg på treff enn og spare de litrene og sitte hjemme lite kult gjort og kommentere en ting som i utgangspungtet ergrer deg fra før på en sånn fin dag som vår mønstringenn var,men har jo skjønt etter mangen års modningsprosess at krittikken kommmer gjerne ofte pågrunn av usikkerhet angående sin egen bil, eg vet ikkeeller at mangenganger er misunnelsen til enkelte folk sterkere enn kjønnsdriften altså men har jo litt vanskelig for og tro det oxo då siden flesteparten so er på amcartreff stort sett eier fin bil selv men enkelte skal altså kritiseres helst ned i jorden og begraves og glemmes,kunne sikkert nevnt sikkert ti navn då sånne som jeg kaller kritikere bare her i bergensklubbenpå 5 minuterno mener eg ikke sånn godselig mopar gm humor sånn humor er jo bare vittig syns eg då og det er trist att det ska bli sånn for då mener eg amcarmiljøet skremmer fra seg nye krefter husk på og tenk over en ting vi kan godt og eg har god tro på at vi er siste generasjon ragare........