fikk snakka med fattern i dag, og fant ut at linken jeg refererte til var klubben hans. de er vel i nesten samme sjanger som amcar norge, bare ikkje like omfattende, om jeg ikkje forstod fattern feil. ut i fra de veteran tidende jeg har lest i fra klubben så har de mye forskjellig. men dette kjenner sikkert pappa wolf til, som nevnt ovenfor i tråden.
kan kanskje være til hjelp jeg og, jeg er i danmark stort sett hvert år i felles ferien, men har du tid til å vente, og om jeg reiser ned til sommeren så kan jeg jo høre med de forskjellige klubbene som kommer til øya hvor jeg bruker å være, er mye ford ute å går på de treffene

en annen ting å huske på er at mange dansker enda holder en god knapp på at bil, skal hete automobil. gjør det litt enklere å søke etter på nett.
en annen liten, handicap parkering kalles mange plasser for mongoloide parkering

savner i grunn dannmark litt nå merket jeg

Jeg har sendt Pappa Wolf en pm med noen data. Vi får se om det er noe og få ut av det. Finner han ikke noe tar jeg kontakt igjen jeg om det er greit........