arrrrrrrrgh. satan. som dere ser på bildet der høyre bakskjerm er lakka, så her tidligere idag da jeg skulle ta av maskeringa, så løsna faen meg lakken fra tanklokket og fram til bakdøra. da kokte det over for meg. 5 timer med sparkling og pussing og så detter lakken OG primern da :@ så endte med at jeg matta ned HELE sia ned til stålet og grunna på nytt. så må lakke baksjermen på høyre sia på nytt igjenn. men fikk lakka venstre baksjerm da

og det blir bra. et strøk til med lakk på venstre bakskjerm og noen lag klarlakk så blir det bra.
har sett at biltema har enderør med bøy på. husker ikke grader. men IKKE 90 grader. skal kjøpe til begge sidene så jeg får eksosen litt bakover og UT fra karroseriet slik at jeg slipper å få eksosen på skjermene. det er noe drit når det blir varmt og kaldt. og i tilleg har jeg ikke skvettlapper. men har delebil så der var det skvettlapper. har tatt dem av idag så de blir montert på bilen min når jeg får på plass alt annet.
jeg begynte på fredag i 1 tia på dagen og har holdt på sikkert 10-12 timer igår og idag + fredag til langt uttpå kveldn for å få lakka det.
men har fri denne uka så har hele uka på meg ;D men har andre ting jeg og skal få fiksa på bilen. så satser på å få alt sammen til imorgenkveld

kommer flere bilder imorgen ;D