AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Søn 13. Sep 2026 08:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør 22. Okt 2011 03:55 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Hvis dere ikke liker bladet... MÅ dere lese det? JEG meldte meg inn i amcar pga avtalene, juristene og det politisk arbeidet de gjør for oss som kjører amerikansk. Bladet er en bonus, og er således det "beste gratisbladet" jeg leser. Selvsagt er det rom for forbedring og nye artikler. Jeg ønsker heller å lese om litt bruksbiler enn de som er "importert fra Canada pga det fine klimaet", men la oss si at det finnes 3% strøkne biler som skrives om i amcar, og det finnes 15% strøkne som det ikke skrives om. Så finnes det 82% bruks-amcars som ikke skrives om. Valget til journalisten er : Skal neste artikkel hanle omen av 15% eller en av 82%? Hvis journalisten da skriver om "sine venners bruksbiler" så blir garantert det og oppfattet feil.

Hvis du ønsker å promotere Ranchero, hva med å skrive en arrikel å sende inn? Alle klager øver at det ikke er som de vil, men ingen vil å bidra.

1965 Plymouth Barracuda 4,5
1987 Jeep Cherokee 4,0
Garasjen deres

Topp
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 22. Okt 2011 21:28 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

AW-100 skrev:
Hvis dere ikke liker bladet... MÅ dere lese det?

Ja.Det er nesten den eneste "pulsen" vi har på norges amcar miljø..klart vi leser det.Vi kan lese Bilsport Classic og Popular Hot Rodding,men lite norske biler der.

Jeg vil si at vi har vært med på å skape arbeidsplasser og inntekt til drift av Amcar ved å være medlemmer.Skal vi ikke da kunne si noe om hva vi synes om bladet?.

Amcar gjør mye bra med å holde oppsyn med lover og regler,og har jo også en veldig gunstig forsikringsordning..så at man berører hvordan bladet oppfattes blandt medlemmene..må tåles.

Forresten har jo Bjørn Kaspersen startet bladet USA Cars,og han lykkes bedre enn AMCAR med å få fram "pulsen",synes jeg.

http://www.bangshift.com/

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support