leiftore skrev:
Hei. spørrsmål ang denne tråden, har det noen gang gått gjennom å registere ned et kjøretøy i norge som følge av at noen andre har fått det til? Jeg har en Truckmaster durango som jeg kunne få dokumenter til fra Autonova. men etter at dette var bestilt fikk jeg en kontra fordi denne bilen som jeg har har vært innom i Litauen på vei fra Truckmaster i Canada. lurer på om jeg kan få søke ulvene om nedklassing grunnet tilsvarende biler har blitt det tidligere..
I et normalt land, kunne nok det ha funket. Men i lille Norge med statlig annsatte med null IQ, kan du glemme det. HELT UMULIG å få nedregistrert på den måten dessverre. Jeg ga opp etter 2 år med min Truckmaster, for de kunne jo ikke hjelpe meg siden jeg ikke hadde en Dodge... ??
Problemet ligger i at de bilene her er imortert på falske papirer i fra en fiktiv fabrikk. De forlanger en fysisk forandring på bilen tilbake til orginal, og det er jo umulig siden de ikke er bygget om i utgangspungtet. Hvis den orginale taggen i døråpningen var inntakt og leselig, kunne du ha fått de nedregistrert, men de er fjernet på Truckmaster for å sjule svindelen... Så du må finn en av de få som er importert som Dodge, de går på B førerkort