71mach172 skrev:
Morten Braarud skrev:
Var på Jessheim i sommer og det var f.... ta meg noe av de sureste trynene jeg har møtt noen gang.
Jo takk, jeg bor her og er fult klar over det jeg også. Blir irritert hver gang jeg er der, men det er ikke så smart foran dem.

Må komme med ein liten historie derfra, eg da. Eg klarte å få eine dama i skranken til først å himle med augene før ho tødde opp i et stort smil.
Eg var der for å hente prøveskilter og ho slo inn på dataen nødvendige opplysninger før ho kom til bilens regnummer. "Aldri vært registrert i landet" svarte eg. Da er det som dama klapper sammen og utbryter: "Ja, da må jeg ha bilens chassisnummer!" Samtidig ser eg på ho at ho tenker at her er enno ein dust som ikkje har nødvendige data med seg. Eg holdt blikket hennas og ramsa opp chassisnummeret og da fallt jammen haka hennas.

Så gjekk det to sekunder der ho summa seg og så måtte ho be om det på nytt mens ho la det inn i dataen. Ender med at ho ser strengt på meg og spør om eg er sikker på dette. "Man kan da navnet på barna sine

" svarte eg. Da måtte ho smile litt bak disken også.