Scottsdale skrev:
Vurderte jeg sterkt og bli bruker av bilforumet, så mye idioti dissa drar fram for og sværrte Thaoe`n og dra frem Mercedes`n. Sån som, sammenligne en Thaoe med en sportsbil??????? Påstå Mercedes er di beste bila man kan få???? Er vel en grunn til at Mercedes har måtte bygge seg egent rustsveisingsverksted vel. Er vel en grunn til at Mercedes sliter om da`n, og at kjøper`ne heller går for BMW.
Fadern har tahoe=) Den sparker den=) Bare 300hk, men med kompressor får du 500hk, jeg trur det er det den hadde han som prøvde seg på amg`en! Det var en gelenderwagen som prøvde seg på tahoen når meg å fadern var på hytta! kom bak en bobil, den svingte til sia! Mercedesen ga litt på , så vi la vårs i 100km/t, Vi skjønte at han ville prøve å kjøre ifra! vi er litt kjent der oppe, men det trur jeg ikke han var(BP skilt), så kommer det en bakke med en sving i å en ny bakke(100meter begge 2) Mercedesen ga fullt å vi tråkka fullt, vi fikk bae svart diesel røyk foran vårs, men han greide ikke å kjøre fra vårs=) hehe, vi lå helt likt! Det var så gøy det, når han andre ypper, åsså greier han det ikke,hehe! Du må satse litt mere i svinga, du bremsa jo nesten i hver sving, det er der du ser åssen folk er til å kjøre!