| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Tøffe racingbilder https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=40&t=359 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | TommyV8 [ Tir 25. Apr 2006 20:41 ] |
| Innleggets emne: | Tøffe racingbilder |
Sjekk ut denna siden!
|
|
| Forfatter: | Saguaro [ Man 27. Apr 2009 20:47 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tøffe racingbilder |
Et eller annet sted her på forumet sa en at han bare anså AMC Javelin som et framkomstmiddel. Se på resultatlistene fra åra rundt 1970 på den sia der. Der kommer det vel fram at lille American Motors Company ihvertfall ikke hadde noe dårligere framkomstmidler enn de tre store. |
|
| Forfatter: | enda [ Fre 01. Mai 2009 01:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Tøffe racingbilder |
knall side |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|