AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Tøffe racingbilder
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=40&t=359
Side 1 av 1

Forfatter:  TommyV8 [ Tir 25. Apr 2006 20:41 ]
Innleggets emne:  Tøffe racingbilder

Sjekk ut denna siden!

Bilde

Forfatter:  Saguaro [ Man 27. Apr 2009 20:47 ]
Innleggets emne:  Re: Tøffe racingbilder

Et eller annet sted her på forumet sa en at han bare anså AMC Javelin som et framkomstmiddel.
Se på resultatlistene fra åra rundt 1970 på den sia der. Der kommer det vel fram at lille
American Motors Company ihvertfall ikke hadde noe dårligere framkomstmidler enn
de tre store. :) :) :) \:D/ :thumbsup: :thumbsup:

Forfatter:  enda [ Fre 01. Mai 2009 01:08 ]
Innleggets emne:  Re: Tøffe racingbilder

knall side :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/