| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ford Falcon på norsk jord https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=55 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | fox-body [ Tir 31. Jan 2006 11:49 ] |
| Innleggets emne: | Ford Falcon på norsk jord |
Ford Falcon er en bil jeg har meget sansen for. Er det noen som har bilder av disse med norske skilter? Her er de bildene jeg har:
Ford Falcon 1964
Ford Falcon Ranchero 1965
Ford Falcon 1966
Ford Falcon 1967
Ford Falcon 1969 |
|
| Forfatter: | fj [ Tor 02. Feb 2006 08:13 ] |
| Innleggets emne: | Falcon |
Har en -61 Falcon 2 dørs, ståene ned støvet som vanter på sommeren. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tor 02. Feb 2006 10:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Det er en i Korgen Nordland som eier en 63-64 Falco cab,men har ingen bilder av den. |
|
| Forfatter: | moparman [ Man 06. Feb 2006 00:04 ] |
| Innleggets emne: | Ford |
Hei en kamerat av meg har en 65 mod med presse og manuel. Har desverre ikke bildet av den på datan min. |
|
| Forfatter: | 79PaceCar [ Man 13. Feb 2006 23:24 ] | |||
| Innleggets emne: | Falcon | |||
Her et gammelt bilde av Falcon til broder'n! Det er en 70,5 modell....litt spesiel bil, ligner mye på Torino og Fairlane men er ikke helt lik
|
||||
| Forfatter: | falcon70 1/2 [ Tir 14. Feb 2006 00:14 ] |
| Innleggets emne: | |
Der har vi jo grombilen min der! Litt vemodig og levere inn skiltene på den, men det er vel ingen utvei... |
|
| Forfatter: | falcon70 1/2 [ Tir 14. Feb 2006 00:18 ] | |||
| Innleggets emne: | ||||
70 1/2 og 64 fra usa
|
||||
| Forfatter: | woody76 [ Tir 14. Feb 2006 20:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Heisann.... Har en liten Falcon selv en 1960 mod. her er et par bilder Bilen er under oppussing for tredje gang med nye motor og bakaksel ++++ Thor |
|
| Forfatter: | fox-body [ Tir 14. Feb 2006 21:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Dette så jo ut som et spennende prosjekt. Artig om du lagde en egen tråd på det. |
|
| Forfatter: | gtcs [ Ons 15. Feb 2006 21:05 ] | |||
| Innleggets emne: | Falcon | |||
Befinner seg i Akersus
|
||||
| Forfatter: | AtleB [ Tor 23. Mar 2006 01:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Det er ikke noen som vet om denne svarte ovenfor er til salgs? eller evnt en annen 64-65 Falcon? angrer mer en litt på at jeg solgte min gamle... |
|
| Forfatter: | pontchief [ Fre 24. Mar 2006 23:27 ] |
| Innleggets emne: | |
Sjekk denne på auto DB 70 Falcon med 429 for 15000. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1048556 |
|
| Forfatter: | AtleB [ Lør 25. Mar 2006 14:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Tusen takk for tips! men er ute etter en fra 60-65 modell jeg da! Tips mottas med stor takk! Er intressert i alt fra hel grei bil til renoveringsobjekt/delebiler.. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 25. Mar 2006 14:44 ] |
| Innleggets emne: | |
AtleB skrev: Tusen takk for tips! men er ute etter en fra 60-65 modell jeg da!
Tips mottas med stor takk! Er intressert i alt fra hel grei bil til renoveringsobjekt/delebiler.. Hei Bare hyggelig. Synes som det virket rimelig. Hvis motoren er ok ,bør vel bare den være verd pengene. |
|
| Forfatter: | wunderbaum [ Søn 20. Jan 2008 19:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg har en 66 falcon futura
|
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|