AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ford Falcon på norsk jord
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=55
Side 1 av 2

Forfatter:  fox-body [ Tir 31. Jan 2006 11:49 ]
Innleggets emne:  Ford Falcon på norsk jord

Ford Falcon er en bil jeg har meget sansen for. Er det noen som har bilder av disse med norske skilter?

Her er de bildene jeg har:

Bilde
Ford Falcon 1964

Bilde
Ford Falcon Ranchero 1965

Bilde
Ford Falcon 1966

Bilde
Ford Falcon 1967

Bilde
Ford Falcon 1969

Forfatter:  fj [ Tor 02. Feb 2006 08:13 ]
Innleggets emne:  Falcon

Har en -61 Falcon 2 dørs, ståene ned støvet som vanter på sommeren.

Forfatter:  pontchief [ Tor 02. Feb 2006 10:07 ]
Innleggets emne: 

Det er en i Korgen Nordland som eier en 63-64 Falco cab,men har ingen bilder av den.

Forfatter:  moparman [ Man 06. Feb 2006 00:04 ]
Innleggets emne:  Ford

Hei en kamerat av meg har en 65 mod med presse og manuel.
Har desverre ikke bildet av den på datan min. :lol: :lol:

Forfatter:  79PaceCar [ Man 13. Feb 2006 23:24 ]
Innleggets emne:  Falcon

Her et gammelt bilde av Falcon til broder'n!
Det er en 70,5 modell....litt spesiel bil, ligner mye på Torino og Fairlane men er ikke helt lik :!:

Vedlegg:
P005-006.JPG
P005-006.JPG [ 27.16 KiB | Vist 9503 ganger ]
P005-003.JPG
P005-003.JPG [ 25.58 KiB | Vist 9503 ganger ]

Forfatter:  falcon70 1/2 [ Tir 14. Feb 2006 00:14 ]
Innleggets emne: 

Der har vi jo grombilen min der!
Litt vemodig og levere inn skiltene på den, men det er vel ingen utvei... :cry:

Forfatter:  falcon70 1/2 [ Tir 14. Feb 2006 00:18 ]
Innleggets emne: 

70 1/2 og 64 fra usa

Vedlegg:
falcon 70.jpg
falcon 70.jpg [ 33.92 KiB | Vist 9482 ganger ]
64 falcon 427 soch.jpg
64 falcon 427 soch.jpg [ 20.69 KiB | Vist 9482 ganger ]

Forfatter:  woody76 [ Tir 14. Feb 2006 20:39 ]
Innleggets emne: 

Heisann....

Har en liten Falcon selv en 1960 mod. her er et par bilder
Bilde

Bilde

Bilen er under oppussing for tredje gang med nye motor og bakaksel ++++

Thor

Forfatter:  fox-body [ Tir 14. Feb 2006 21:24 ]
Innleggets emne: 

Dette så jo ut som et spennende prosjekt. :unibrow: Artig om du lagde en egen tråd på det. :thumbsup:

Forfatter:  gtcs [ Ons 15. Feb 2006 21:05 ]
Innleggets emne:  Falcon

Befinner seg i Akersus

Vedlegg:
falcon_f.jpg
falcon_f.jpg [ 77.39 KiB | Vist 9425 ganger ]
falcon_b.jpg
falcon_b.jpg [ 79.88 KiB | Vist 9424 ganger ]

Forfatter:  AtleB [ Tor 23. Mar 2006 01:09 ]
Innleggets emne: 

Det er ikke noen som vet om denne svarte ovenfor er til salgs? eller evnt en annen 64-65 Falcon? angrer mer en litt på at jeg solgte min gamle...

Forfatter:  pontchief [ Fre 24. Mar 2006 23:27 ]
Innleggets emne: 

Sjekk denne på auto DB
70 Falcon med 429 for 15000.
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1048556

Forfatter:  AtleB [ Lør 25. Mar 2006 14:19 ]
Innleggets emne: 

Tusen takk for tips! men er ute etter en fra 60-65 modell jeg da!
Tips mottas med stor takk!
Er intressert i alt fra hel grei bil til renoveringsobjekt/delebiler..

Forfatter:  pontchief [ Lør 25. Mar 2006 14:44 ]
Innleggets emne: 

AtleB skrev:
Tusen takk for tips! men er ute etter en fra 60-65 modell jeg da!
Tips mottas med stor takk!
Er intressert i alt fra hel grei bil til renoveringsobjekt/delebiler..

Hei
Bare hyggelig.
Synes som det virket rimelig.
Hvis motoren er ok ,bør vel bare den være verd pengene.

Forfatter:  wunderbaum [ Søn 20. Jan 2008 19:43 ]
Innleggets emne: 

Jeg har en 66 falcon futura :D

Bilde
Bilde

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/