AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 16:21

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Bendix
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 16:08 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Noen som har bilder etter bendix-treffet i går??????? Bilen til far min ville ikke ut av kommunen, så kom oss aldri bort dit og fikk sett og tatt bilder selv. Ønsker først og fremst bilder etter våren 2006, men bilder etter andre bendix treff også er gøy og se på. Hver så snill og legg ut vist dere har :|

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 16:58 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Gikk ikke glipp av mye.Regna for det meste :cry: Så det ble ikke så veldig mange bilene.Før jeg dro hjem :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 20:28 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 05. Feb 2006 22:44
Innlegg: 1227
Bosted: Hvam
Bilder fra 2005 her http://wpc.lmk.no/start.php?lang=&ID=galleri&menu=bendix05.



_


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 26. Mai 2006 22:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
elcamino skrev:
Gikk ikke glipp av mye.Regna for det meste :cry: Så det ble ikke så veldig mange bilene.Før jeg dro hjem :lol:


Hmm, nei da så, hart at det var en del biler egentlig fra før av da men, ingen bilder, ingen bevis.


Se der ja, dukka mopar produktene opp hvertfall. Blei ikke helt det samma som og være der, men artig og se for det.

Noen fler som har bilder/linker til sider med bilder derfra?????

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 28. Mai 2006 10:31 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Her er det noen bilder i fra torsdag 8)


Vedlegg:
IMG_1286.JPG
IMG_1286.JPG [ 193.94 KiB | Vist 4534 ganger ]
IMG_1288.JPG
IMG_1288.JPG [ 218.23 KiB | Vist 4534 ganger ]
IMG_1291.JPG
IMG_1291.JPG [ 215.58 KiB | Vist 4534 ganger ]
IMG_1295.JPG
IMG_1295.JPG [ 204.17 KiB | Vist 4534 ganger ]
IMG_1307.JPG
IMG_1307.JPG [ 219.27 KiB | Vist 4534 ganger ]

_________________
Lazy rides brumunddal
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 28. Mai 2006 10:33 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Noen til :lol:


Vedlegg:
IMG_1308.JPG
IMG_1308.JPG [ 231.87 KiB | Vist 4528 ganger ]
IMG_1311.JPG
IMG_1311.JPG [ 211.92 KiB | Vist 4528 ganger ]
IMG_1316.JPG
IMG_1316.JPG [ 216.48 KiB | Vist 4528 ganger ]
IMG_1325.JPG
IMG_1325.JPG [ 248.24 KiB | Vist 4528 ganger ]
IMG_1332.JPG
IMG_1332.JPG [ 206.78 KiB | Vist 4528 ganger ]

_________________
Lazy rides brumunddal
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 28. Mai 2006 15:36 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Fre 27. Jan 2006 08:41
Innlegg: 310
Bosted: Strømmen
Det kom over 200 biler... OG det ble finere vær...!!! Det KOMMER bilder på www.frantzenracing.com 8-[

_________________
MASSE bilder fra treff, prosjekt bilder, Classic Junkies, andre grombiler ++ --> FRANTZENRACING.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 28. Mai 2006 22:09 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Så jo bra ut det du la ut av bilder elcamino.

Over 200 biler??? :shock: :shock: :shock: :shock:
Liker jeg bare bremsene på bilen til fader`n bare mindre og mindre da.
Ser frem mot at du får lagt ut bilder på hjemesiden din TommyV8.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support