AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bendix
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=477
Side 1 av 1

Forfatter:  Scottsdale [ Fre 26. Mai 2006 16:08 ]
Innleggets emne:  Bendix

Noen som har bilder etter bendix-treffet i går??????? Bilen til far min ville ikke ut av kommunen, så kom oss aldri bort dit og fikk sett og tatt bilder selv. Ønsker først og fremst bilder etter våren 2006, men bilder etter andre bendix treff også er gøy og se på. Hver så snill og legg ut vist dere har :|

Forfatter:  elcamino [ Fre 26. Mai 2006 16:58 ]
Innleggets emne: 

Gikk ikke glipp av mye.Regna for det meste :cry: Så det ble ikke så veldig mange bilene.Før jeg dro hjem :lol:

Forfatter:  challenger [ Fre 26. Mai 2006 20:28 ]
Innleggets emne: 

Bilder fra 2005 her http://wpc.lmk.no/start.php?lang=&ID=galleri&menu=bendix05.



_

Forfatter:  Scottsdale [ Fre 26. Mai 2006 22:15 ]
Innleggets emne: 

elcamino skrev:
Gikk ikke glipp av mye.Regna for det meste :cry: Så det ble ikke så veldig mange bilene.Før jeg dro hjem :lol:


Hmm, nei da så, hart at det var en del biler egentlig fra før av da men, ingen bilder, ingen bevis.


Se der ja, dukka mopar produktene opp hvertfall. Blei ikke helt det samma som og være der, men artig og se for det.

Noen fler som har bilder/linker til sider med bilder derfra?????

Forfatter:  elcamino [ Søn 28. Mai 2006 10:31 ]
Innleggets emne: 

Her er det noen bilder i fra torsdag 8)

Vedlegg:
IMG_1286.JPG
IMG_1286.JPG [ 193.94 KiB | Vist 4535 ganger ]
IMG_1288.JPG
IMG_1288.JPG [ 218.23 KiB | Vist 4535 ganger ]
IMG_1291.JPG
IMG_1291.JPG [ 215.58 KiB | Vist 4535 ganger ]
IMG_1295.JPG
IMG_1295.JPG [ 204.17 KiB | Vist 4535 ganger ]
IMG_1307.JPG
IMG_1307.JPG [ 219.27 KiB | Vist 4535 ganger ]

Forfatter:  elcamino [ Søn 28. Mai 2006 10:33 ]
Innleggets emne: 

Noen til :lol:

Vedlegg:
IMG_1308.JPG
IMG_1308.JPG [ 231.87 KiB | Vist 4529 ganger ]
IMG_1311.JPG
IMG_1311.JPG [ 211.92 KiB | Vist 4529 ganger ]
IMG_1316.JPG
IMG_1316.JPG [ 216.48 KiB | Vist 4529 ganger ]
IMG_1325.JPG
IMG_1325.JPG [ 248.24 KiB | Vist 4529 ganger ]
IMG_1332.JPG
IMG_1332.JPG [ 206.78 KiB | Vist 4529 ganger ]

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 28. Mai 2006 15:36 ]
Innleggets emne: 

Det kom over 200 biler... OG det ble finere vær...!!! Det KOMMER bilder på www.frantzenracing.com 8-[

Forfatter:  Scottsdale [ Søn 28. Mai 2006 22:09 ]
Innleggets emne: 

Så jo bra ut det du la ut av bilder elcamino.

Over 200 biler??? :shock: :shock: :shock: :shock:
Liker jeg bare bremsene på bilen til fader`n bare mindre og mindre da.
Ser frem mot at du får lagt ut bilder på hjemesiden din TommyV8.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/