| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 76 Buick, jeg har lekt litt med striper. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=465 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | pontchief [ Tir 23. Mai 2006 13:18 ] | ||||
| Innleggets emne: | 76 Buick, jeg har lekt litt med striper. | ||||
Min 76 Electra trenger virkelig et strøk med lakk,den er veldig matt i lakken.. Så jeg fant ut at jeg skulle prøve å lakkere noen striper, for å friske den opp litt. Skal legge noe på sidene etter hvert,når jeg har pønsket ut noe som passer bilens linjer.
|
|||||
| Forfatter: | The Cowboy [ Tir 23. Mai 2006 21:49 ] |
| Innleggets emne: | |
om du gjør foran, sånn som du gjorde bak, så hadde det nok sett rimelig bra ut! ellers, bra tenkt! kan bli bra det der |
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 24. Mai 2006 09:25 ] |
| Innleggets emne: | |
The Cowboy skrev: om du gjør foran, sånn som du gjorde bak, så hadde det nok sett rimelig bra ut!
ellers, bra tenkt! kan bli bra det der Hei Når jeg tok av maskeringstapen foran, synes jeg ikke det så bra ut.
Men har blitt mere fornøyd med det etterhvert. Det blir nok noen striper på den ,når jeg får økonomi til å lakkere den, så det er jo greit å prøve seg litt. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|