AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

76 Buick, jeg har lekt litt med striper.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=465
Side 1 av 1

Forfatter:  pontchief [ Tir 23. Mai 2006 13:18 ]
Innleggets emne:  76 Buick, jeg har lekt litt med striper.

Min 76 Electra trenger virkelig et strøk med lakk,den er veldig matt i lakken..
Så jeg fant ut at jeg skulle prøve å lakkere noen striper, for å friske den opp litt.
Skal legge noe på sidene etter hvert,når jeg har pønsket ut noe som passer bilens linjer.

Vedlegg:
buickstripes.jpg
buickstripes.jpg [ 30.75 KiB | Vist 2073 ganger ]
buickstripes2.jpg
buickstripes2.jpg [ 29.13 KiB | Vist 2073 ganger ]
buickstr3.jpg
buickstr3.jpg [ 28.76 KiB | Vist 2073 ganger ]

Forfatter:  The Cowboy [ Tir 23. Mai 2006 21:49 ]
Innleggets emne: 

om du gjør foran, sånn som du gjorde bak, så hadde det nok sett rimelig bra ut!
ellers, bra tenkt! kan bli bra det der :)

Forfatter:  pontchief [ Ons 24. Mai 2006 09:25 ]
Innleggets emne: 

The Cowboy skrev:
om du gjør foran, sånn som du gjorde bak, så hadde det nok sett rimelig bra ut!
ellers, bra tenkt! kan bli bra det der :)


Hei
Når jeg tok av maskeringstapen foran, synes jeg ikke det så bra ut. #-o
Men har blitt mere fornøyd med det etterhvert. :)
Det blir nok noen striper på den ,når jeg får økonomi til å lakkere den, så det er jo greit å prøve seg litt.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/