Hei.
Her er noen bilder av mitt andre van prosjekt!
Slik så vanen ut ny i 1980. 318 motor og lakkerte fangere foran og bak.
1985. Her var alt listverket fjernet og den var nylakkert svart.
Kjøpte vanen i 1990 og sveiset mye rust og monterte ny full stylingpakke.
1993. Full pakke, stigtrinn med lys m.m.
Reservehjulsdekslet med Gremlins er borte i dag.
Ny hjemmelaget spoiler og ny lakk nederst, pink.
Solgte vanen i 1994 til Nittedal.
1997. Ny eier fra Mo i Rana kjøpte vanen tilbake fra Nittedal,
og lakkerte bilen opp igjen. Ble solgt til Mosjøen samme år,
og videresolgt til Elsfjorden i 2000.
Kjøpte vanen tilbake igjen fra Elsfjorden i 2002.
Da var den ribbet for interiør og styling.
Jobber i dag med vanen og skal ha den på veien igjen i sommer.
Marylin Monroe flankert av en del custom biler. Lakk signert Art`n Paint.
Jon Milners 32 Ford mot Bob Falfas 55 Chevy.
Slik så interiøret ut i 1993,
jobbet to hele vintere med å få det ferdig til Grand Nationals i Mosjøen.
