| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Audireklame med 70 GTX https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2873 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | challenger [ Man 12. Nov 2007 20:40 ] |
| Innleggets emne: | Audireklame med 70 GTX |
Kongefilm som gjekk på tv'en for eit par år sida. 70 Plymouth GTX 440+6, med svenske skilter foran og norske bak http://www.audi.no/wip4/a3_sportback/index_poll.epl |
|
| Forfatter: | halvor [ Man 12. Nov 2007 21:34 ] |
| Innleggets emne: | |
ivrig kar det der! |
|
| Forfatter: | Mentor [ Tir 13. Nov 2007 04:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Har sett den før, og er like herlig ennå...Artig reklame Mentor'n... |
|
| Forfatter: | Charger440 [ Tir 13. Nov 2007 08:48 ] |
| Innleggets emne: | |
den hadde jeg glemt, helt til jeg så den nå. |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Tir 13. Nov 2007 21:30 ] |
| Innleggets emne: | |
morsom den der ja.. hehe! viser jo bare at audi folk ikke kan parkere!! (er ikke sikker men, er ikke den parkeringen sånn halveis ulovlig a? hehe) |
|
| Forfatter: | challenger [ Ons 14. Nov 2007 00:21 ] |
| Innleggets emne: | |
The Cowboy skrev: morsom den der ja.. hehe!
viser jo bare at audi folk ikke kan parkere!! (er ikke sikker men, er ikke den parkeringen sånn halveis ulovlig a? hehe) Vil ikkje uttale meg om alvoret i filmen, men det blir vel harsellert mest med råneren med stor motor og "lite hjerne". Men så lenge bilvalget er bra og det lager svarte spor er det jo kjempeunderholdning. Dette gjekk tross alt på norsk tv over ein periode |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|