AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Vinterdekk nødvendig?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2835
Side 1 av 1

Forfatter:  challenger [ Lør 03. Nov 2007 02:32 ]
Innleggets emne:  Vinterdekk nødvendig?

Egentlig mest fascinert av folka som står midt i gata når biler kjem seilende på stive hjul :shock:

http://uk.youtube.com/watch?v=npTRXr4Sgxg

Eller bare fare for vannplaning?

http://uk.youtube.com/watch?v=_Z8tIcr7jKY

Forfatter:  The Cowboy [ Lør 03. Nov 2007 15:08 ]
Innleggets emne: 

lurer på åssen dekk de kjørte med på første videon jeg.. blankslitte sommer dekk eller? hehe
sykt glatt var det hvertfall!!

og video nr 2.. damn.. litt vann!! hehe.. kjipt å få det kumlokket i trynet da.. tror ikke han skjønte mye da masse vann kom, og så brå stopp! hehe

Forfatter:  T-7 [ Søn 11. Nov 2007 14:27 ]
Innleggets emne: 

The Cowboy skrev:
lurer på åssen dekk de kjørte med på første videon jeg.. blankslitte sommer dekk eller? hehe
sykt glatt var det hvertfall!!


Den første video'n der var fra forrige vinter, var en periode det var sinnsykt glatt i Washington, der var også klipp av parkerte biler som bare begynnte å skli, folk som ikke klarte å stå i gatene

Forfatter:  Mentor [ Man 12. Nov 2007 03:21 ]
Innleggets emne: 

Næmmen, var glatt jo! :P

Bringer frem gode minner fra en vinter i nord-finland (Med en mazda 626, men det snakker vi ikke så høyt om, gjør vi?)

Den andre video'n, åssen kan det komme SÅ mye vann på en gang???

Mentor'n...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/