AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Chevy Camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=281
Side 1 av 2

Forfatter:  Scottsdale [ Tor 30. Mar 2006 14:10 ]
Innleggets emne:  Chevy Camaro

Utrolig, ingen som har laget en tråd om Camaro enda heller. Legger ut et tøft bilde jeg tok på torget i Trondheim under Amcars 30 års jubeleum (2005) på lørdagen mener jeg og huske.
Bilde

Forfatter:  TommyV8 [ Fre 31. Mar 2006 21:23 ]
Innleggets emne: 

:o :shock:

Vedlegg:
b-o-s_.jpg
b-o-s_.jpg [ 191.22 KiB | Vist 1956 ganger ]

Forfatter:  Persson [ Fre 31. Mar 2006 21:36 ]
Innleggets emne: 

Her :D

Vedlegg:
camaro 2.jpg
camaro 2.jpg [ 97.36 KiB | Vist 8564 ganger ]
Camaro.jpg
Camaro.jpg [ 48.47 KiB | Vist 8564 ganger ]
8_-1575755231.jpg
8_-1575755231.jpg [ 44.75 KiB | Vist 8564 ganger ]

Forfatter:  fox-body [ Fre 31. Mar 2006 23:25 ]
Innleggets emne: 

1967 Custom 502, mai 1999.
Bilde

1967 SS, september 1999.
Bilde

1967, august 2002.
Bilde

1967, august 2002
Bilde

1967 SS, august 2005.
Bilde

1968 RS/SS, September 1999.
Bilde

1968 SS 396, mai 2000.
Bilde

1968, juni 2001.
Bilde

1969, mai 1999.
Bilde

1969 302, mai 1991.
Bilde

1970 ½ Z28, mai 1991.
Bilde

1982 Z28, juni 2002
Bilde

198? Z28, august 2002.
Bilde

Forfatter:  elcamino [ Fre 31. Mar 2006 23:30 ]
Innleggets emne: 

Legger ut bilde av bilen til en kompis.org BB bil med manuell.Matching nr :mrgreen:

Vedlegg:
Bilde011.JPG
Bilde011.JPG [ 131.38 KiB | Vist 8545 ganger ]
Bilde012.JPG
Bilde012.JPG [ 128.19 KiB | Vist 8545 ganger ]

Forfatter:  Scottsdale [ Søn 02. Apr 2006 03:24 ]
Innleggets emne: 

Fortsette på det jeg starte med da. her er noen Camaro`r til
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Får vel holde for denna omgang, men har flere på lur.

Forfatter:  71mach172 [ Man 03. Apr 2006 00:09 ]
Innleggets emne: 

Den svarte '71 Camaroen var skikkelig kul 8)

Forfatter:  Blackbird [ Man 03. Apr 2006 00:50 ]
Innleggets emne: 

71mach172 skrev:
Den svarte '71 Camaroen var skikkelig kul 8)


Den var rå :!: Finnes det noe info om den eller flere bilder :?: :?:

Forfatter:  Scottsdale [ Man 03. Apr 2006 08:27 ]
Innleggets emne: 

Eksisterer det ja. Legger en link til sia jeg fant bildet på under.
http://www.superchevy-web.com/features/camaro/0602sc_camaro/index.html

Forfatter:  Persson [ Man 03. Apr 2006 10:05 ]
Innleggets emne: 

Den var fin!

Hva er egentlig kulest? 67 Camaro, 68 Camaro eller 69 Camaro? :?: :P 8)

Forfatter:  Scottsdale [ Man 03. Apr 2006 15:44 ]
Innleggets emne: 

Jeg vil si 69 Camaro, liker den best, den er liksom litt annerledes en 67 og 68.

Forfatter:  camaro68 [ Tir 04. Apr 2006 07:28 ]
Innleggets emne: 

Fet 67

Vedlegg:
b-17.jpg
b-17.jpg [ 114.21 KiB | Vist 8437 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Tir 04. Apr 2006 10:16 ]
Innleggets emne: 

Min kompis hadde denne på 80 tallet.
Den gikk 0-100 på 4 sek.

Bilde
Bilde
Bilde

Forfatter:  Chevynomme [ Ons 05. Apr 2006 22:59 ]
Innleggets emne: 

69 er kulest 8)

Den svarte der var bare dødsgrom!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  percy [ Tor 06. Apr 2006 00:51 ]
Innleggets emne: 

Chevynomme skrev:
69 er kulest 8)

Den svarte der var bare dødsgrom!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


:P Svarte en 1968 + en svart høyere opp 1967, 1968 er tøffest #-o

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/