| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Chevy Camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=281 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Scottsdale [ Tor 30. Mar 2006 14:10 ] |
| Innleggets emne: | Chevy Camaro |
Utrolig, ingen som har laget en tråd om Camaro enda heller. Legger ut et tøft bilde jeg tok på torget i Trondheim under Amcars 30 års jubeleum (2005) på lørdagen mener jeg og huske.
|
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Fre 31. Mar 2006 21:23 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
|
|||
| Forfatter: | Persson [ Fre 31. Mar 2006 21:36 ] | ||||
| Innleggets emne: | |||||
Her
|
|||||
| Forfatter: | fox-body [ Fre 31. Mar 2006 23:25 ] |
| Innleggets emne: | |
1967 Custom 502, mai 1999.
1967 SS, september 1999.
1967, august 2002.
1967, august 2002
1967 SS, august 2005.
1968 RS/SS, September 1999.
1968 SS 396, mai 2000.
1968, juni 2001.
1969, mai 1999.
1969 302, mai 1991.
1970 ½ Z28, mai 1991.
1982 Z28, juni 2002
198? Z28, august 2002.
|
|
| Forfatter: | elcamino [ Fre 31. Mar 2006 23:30 ] | |||
| Innleggets emne: | ||||
Legger ut bilde av bilen til en kompis.org BB bil med manuell.Matching nr
|
||||
| Forfatter: | Scottsdale [ Søn 02. Apr 2006 03:24 ] |
| Innleggets emne: | |
Fortsette på det jeg starte med da. her er noen Camaro`r til
Får vel holde for denna omgang, men har flere på lur. |
|
| Forfatter: | 71mach172 [ Man 03. Apr 2006 00:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Den svarte '71 Camaroen var skikkelig kul |
|
| Forfatter: | Blackbird [ Man 03. Apr 2006 00:50 ] |
| Innleggets emne: | |
71mach172 skrev: Den svarte '71 Camaroen var skikkelig kul
Den var rå |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Man 03. Apr 2006 08:27 ] |
| Innleggets emne: | |
Eksisterer det ja. Legger en link til sia jeg fant bildet på under. http://www.superchevy-web.com/features/camaro/0602sc_camaro/index.html |
|
| Forfatter: | Persson [ Man 03. Apr 2006 10:05 ] |
| Innleggets emne: | |
Den var fin! Hva er egentlig kulest? 67 Camaro, 68 Camaro eller 69 Camaro? |
|
| Forfatter: | Scottsdale [ Man 03. Apr 2006 15:44 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg vil si 69 Camaro, liker den best, den er liksom litt annerledes en 67 og 68. |
|
| Forfatter: | camaro68 [ Tir 04. Apr 2006 07:28 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
Fet 67
|
|||
| Forfatter: | pontchief [ Tir 04. Apr 2006 10:16 ] |
| Innleggets emne: | |
Min kompis hadde denne på 80 tallet. Den gikk 0-100 på 4 sek.
|
|
| Forfatter: | Chevynomme [ Ons 05. Apr 2006 22:59 ] |
| Innleggets emne: | |
69 er kulest Den svarte der var bare dødsgrom!
|
|
| Forfatter: | percy [ Tor 06. Apr 2006 00:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Chevynomme skrev: 69 er kulest
Den svarte der var bare dødsgrom! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|