AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hot rod
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2690
Side 1 av 1

Forfatter:  Corvette_ [ Søn 14. Okt 2007 03:57 ]
Innleggets emne:  Hot rod

Fant denne:
http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=1705
Er vel ikke akkurat den lureste kjøringa han bedriver, men for ein lyd.

Forfatter:  Vidar-Alexander [ Søn 14. Okt 2007 12:49 ]
Innleggets emne: 

Hemi, er gøy... Spesiellt lyden. :)

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 14. Okt 2007 13:01 ]
Innleggets emne: 

Lyden var det bedste! :twisted: :twisted:

Kunne godt ha brugt en bedre kvalitet på filmen!

men gøy var det!!!!

hehe

Forfatter:  Mr.Malibu [ Tir 16. Okt 2007 20:11 ]
Innleggets emne: 

Den lyden der var ekstrem !

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/