| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Sønnen min lagde en video av bilen min (: https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=26588 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | KaiKai [ Tor 03. Sep 2015 21:10 ] | ||
| Innleggets emne: | Sønnen min lagde en video av bilen min (: | ||
Holdt på med den i rundt ti år nå, om det er noen spørsmål svarer jeg gjerne. (: Kai
|
|||
| Forfatter: | AW-100 [ Tor 03. Sep 2015 22:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Lekker bil altså!!! ![]() Hvilken overflatebehandling er det du har på karosseriet? Rått med "platerent"... Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | v8power [ Fre 04. Sep 2015 01:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Tøft!Både bilen og filmen! |
|
| Forfatter: | KaiKai [ Fre 04. Sep 2015 06:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Hei jeg har brukt matt klarlakk! |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 04. Sep 2015 09:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Har sett den "live" Knalltøfff bil, og lyden er RÅ!! |
|
| Forfatter: | Gleid [ Fre 04. Sep 2015 20:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Flott bil! Kommer den på Kalabanen i september? Sent from my iPad using Tapatalk |
|
| Forfatter: | KaiKai [ Lør 05. Sep 2015 23:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Hei takk for tilbakemeldinger Har hørt mye skryt om det treffet.. |
|
| Forfatter: | custom [ Søn 06. Sep 2015 17:33 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Skikkelig tøff rod , gratulerer så mye med ferdig bil...du som bygde den flammelakkerte Buicken , B4848 ? Vi tåler bilde av den og hehe:) |
|
| Forfatter: | KaiKai [ Tir 08. Sep 2015 22:22 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: | ||
Ja bygde den før Coupen.Begynner å bli en stund siden jeg så den sist...men den lever
|
|||
| Forfatter: | Gleid [ Tor 10. Sep 2015 18:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
KaiKai skrev: Hei takk for tilbakemeldinger Har hørt mye skryt om det treffet.. Tabdeg en tur! Jeg bor rett ved siden av banen, så hadde vært kult å sett den der Sent from my iPad using Tapatalk |
|
| Forfatter: | 67SATisfaction [ Tor 29. Okt 2015 01:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
For en tøff rod asså, og herlig video. Gleid skrev: Jeg bor rett ved siden av banen, så hadde vært kult å sett den der Hææ? Dæven. Jeg var like bortafor deg jeg da. Foreldra mine bor i Elgveien. Jeg og guttane mine var på besøk hos døm i fem uker i sommer… - Erlend |
|
| Forfatter: | Diplomatv8 [ Lør 31. Okt 2015 22:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sønnen min lagde en video av bilen min (: |
Tøff bil:) |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|