AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

CarSpot - Hordaland
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2575
Side 1 av 1

Forfatter:  The Cowboy [ Ons 26. Sep 2007 12:50 ]
Innleggets emne:  CarSpot - Hordaland

var en kjapp tur i bergen nå i helga.. fikk med en fin bil der gitt.. hehe!
var så kjipt vær, at jeg var minst mulig ute.. derfor ikke mange bilder..
men er andre fra bergen her så.. bare hiv ut bilder dere og :)

Bilde
denne sto på Os (søviknes land)! kunne trengt en vask men.. hehe!!

her er to bilder fra en bil i høyanger!
Bilde
Bilde
for de som ikke vet hva bil det er, så er det en Dodge Mirada, 1980 mod. 360 V8! den hadde og high jackers.. veldig treige sådane men, de virket hvertfall.. hehe!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/