| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Fransk Kortfilm (faktisk) https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=25169 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | The Cowboy [ Fre 04. Jul 2014 22:24 ] |
| Innleggets emne: | Fransk Kortfilm (faktisk) |
Kom over denne på youtuben i kveld.. Litt småfin film om jeg får si det selv.. Av egne to overskrifter til filmen, må jeg vel si : 1 : amerikansk kvalitet 2 : virker for evig Se filmen selv.. (varer i 12 min, så bare hold ut.. ) PS : en fin film for å avslutte 4 juli feiringen.. YouTube - WWII Willy´s |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|