AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Fransk Kortfilm (faktisk)
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=25169
Side 1 av 1

Forfatter:  The Cowboy [ Fre 04. Jul 2014 22:24 ]
Innleggets emne:  Fransk Kortfilm (faktisk)

Kom over denne på youtuben i kveld.. Litt småfin film om jeg får si det selv..

Av egne to overskrifter til filmen, må jeg vel si :
1 : amerikansk kvalitet
2 : virker for evig

Se filmen selv.. (varer i 12 min, så bare hold ut.. )

PS : en fin film for å avslutte 4 juli feiringen..

YouTube - WWII Willy´s

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/