AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Classic Chevy (1955-57 Chevrolet)
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=25
Side 1 av 7

Forfatter:  TommyV8 [ Fre 27. Jan 2006 23:32 ]
Innleggets emne:  Classic Chevy (1955-57 Chevrolet)

Lager denne tråden så kan folk legge ut bilder av 1955-57 Chevrolet bilder 8)

La oss få se mange bilder nå :lol: :P
Bilde
Bilde
1955 Chevrolet


Bilde
1956 Chevrolet... Noen som har fler bilder av denne? 8) En link til info om den?


Bilde
1957 Chevrolet

Forfatter:  pontchief [ Lør 28. Jan 2006 00:28 ]
Innleggets emne: 

Her er to classic chevy's jeg har eid tidligere.
Har desverre ikke noe bra bilde av 55 del ray'en.
Kun et bilde jeg fikk tilsendt før jeg kjøpte den.Den hadde tidligere vært en dragrace bil i Wyoming.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Vant faktisk ACCN Grand National modified 50-59 med denne bilen i 93,uten å ha kjørt fram til bedømming, var så fyllesyk :? at jeg ikke så likt å kjøre fram bilen til bedømning på Lørdagen.
Så det var en skikkelig overaskelse på premieutdelning på Søndag,når de fortalte at de hadde tatt seg en tur på området å funnet en bil som kvalifiserte for premie.Slå den du. 8) :wink:

Men nå må vi få se bilder av din bil Tommy V8 ,objekt er spennende.

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 00:42 ]
Innleggets emne: 

Hviste ikke at du hadde hatt Classic Chevy Ponchief... Kult :D
Hvor har du gjort av disse bila :?:
Vet du hvor dem er nå :?:
Synes `56 var litt for høy :lol: Er noen av bila på Classic Junkies siden?: http://www.frantzenracing.com/Classic-J/index.htm


Legger ved noen bilder av en `55 jeg synes er grise tøff 8) :shock:
Bilde
Bilde

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 00:44 ]
Innleggets emne: 

pontchief skrev:
Men nå må vi få se bilder av din bil Tommy V8 ,objekt er spennende.


Ja, det ligger en bestilling av platedeler på Danchuk :lol: 8)
Da blir det nok bilder etter hvert vettu :wink:

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 00:50 ]
Innleggets emne: 

pontchief skrev:
Her er to classic chevy's jeg har eid tidligere.


Å forresten! Har du ikke noen deler å selge da :?: :roll:
Bilde
Bilde
Bilde

Forfatter:  pontchief [ Lør 28. Jan 2006 00:53 ]
Innleggets emne: 

TommyV8 skrev:
Hvor har du gjort av disse bila :?:
Vet du hvor dem er nå :?:
Synes `56 var litt for høy


55'en gikk nordover.
56'en har jeg hørt rykter om går i lillestrøm distriktet.
56'en er bygd i tidlig 60,talls stil,bilen var oppbygd i Sverige og jeg fortsatte i samme stilen med calcustom (tilbehør lagd på 60'tallet) ventildeksel og luft filter box.Klistermerker fra 60 tallet osv.

Men vi venter fremdeles på bilder av prosjektet ditt,Tommy V8. :wink:

Forfatter:  fox-body [ Lør 28. Jan 2006 01:14 ]
Innleggets emne: 

Har virkelig sansen for stilen på denne 55'en fra Two-Lane Blacktop filmen. Dette er skikkelig nostalgi. 8) 8)

Vedlegg:
Two-Lane3.jpg
Two-Lane3.jpg [ 33.42 KiB | Vist 8855 ganger ]
Two-Lane2.jpg
Two-Lane2.jpg [ 36.86 KiB | Vist 8855 ganger ]
Two-Lane1.jpg
Two-Lane1.jpg [ 49.93 KiB | Vist 8855 ganger ]

Forfatter:  pontchief [ Lør 28. Jan 2006 01:40 ]
Innleggets emne: 

Etter det jeg har fått med meg så var det samme bil som ble brukt i American Graffiti og two lane black top,men det ble jo brukt flere biler til i begge filmene,så det stemmer vel bare delvis.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 11:40 ]
Innleggets emne: 

Bilde

Denna var tøff 8)

Bilde
Bilde

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 13:46 ]
Innleggets emne: 

Bilde
Bilde

Dere må da ha mer bilder :?: :roll:

Forfatter:  TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 20:19 ]
Innleggets emne: 

Kom igjen nå... LEGG INN MER BILDER 8) :P
Bilde
Custom :P

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 01:10 ]
Innleggets emne: 

Jeg fortsetter jeg da... :lol:
Bilde
Fin `57 8) :P

Forfatter:  percy [ Søn 29. Jan 2006 02:32 ]
Innleggets emne: 

:P TommyV8 i 55 Chevy

Vedlegg:
Div Classic Junkies 065.jpg
Div Classic Junkies 065.jpg [ 31.56 KiB | Vist 8766 ganger ]

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 12:09 ]
Innleggets emne: 

8) Moro Percy :lol:


Bilde
Bilde
Bilde
Spesielt fargevalg her :roll: :lol:

Har dere virkelig ikke mer bilder? :shock: :shock: :shock: :roll:

Bilde

Og ingen vet om link til info eller fler bilder av denne :?: :?:

Forfatter:  TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 20:43 ]
Innleggets emne: 

Bilde
Gasser 8) :lol: :shock:

Side 1 av 7 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/