| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Classic Chevy (1955-57 Chevrolet) https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=25 |
Side 1 av 7 |
| Forfatter: | TommyV8 [ Fre 27. Jan 2006 23:32 ] |
| Innleggets emne: | Classic Chevy (1955-57 Chevrolet) |
Lager denne tråden så kan folk legge ut bilder av 1955-57 Chevrolet bilder La oss få se mange bilder nå
1955 Chevrolet 1956 Chevrolet... Noen som har fler bilder av denne?
1957 Chevrolet |
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 28. Jan 2006 00:28 ] |
| Innleggets emne: | |
Her er to classic chevy's jeg har eid tidligere. Har desverre ikke noe bra bilde av 55 del ray'en. Kun et bilde jeg fikk tilsendt før jeg kjøpte den.Den hadde tidligere vært en dragrace bil i Wyoming.
Vant faktisk ACCN Grand National modified 50-59 med denne bilen i 93,uten å ha kjørt fram til bedømming, var så fyllesyk Så det var en skikkelig overaskelse på premieutdelning på Søndag,når de fortalte at de hadde tatt seg en tur på området å funnet en bil som kvalifiserte for premie.Slå den du. Men nå må vi få se bilder av din bil Tommy V8 ,objekt er spennende. |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 00:42 ] |
| Innleggets emne: | |
Hviste ikke at du hadde hatt Classic Chevy Ponchief... Kult Hvor har du gjort av disse bila Vet du hvor dem er nå Synes `56 var litt for høy Legger ved noen bilder av en `55 jeg synes er grise tøff
|
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 00:44 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Men nå må vi få se bilder av din bil Tommy V8 ,objekt er spennende.
Ja, det ligger en bestilling av platedeler på Danchuk Da blir det nok bilder etter hvert vettu |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 00:50 ] |
| Innleggets emne: | |
pontchief skrev: Her er to classic chevy's jeg har eid tidligere.
Å forresten! Har du ikke noen deler å selge da
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Lør 28. Jan 2006 00:53 ] |
| Innleggets emne: | |
TommyV8 skrev: Hvor har du gjort av disse bila
Vet du hvor dem er nå Synes `56 var litt for høy 55'en gikk nordover. 56'en har jeg hørt rykter om går i lillestrøm distriktet. 56'en er bygd i tidlig 60,talls stil,bilen var oppbygd i Sverige og jeg fortsatte i samme stilen med calcustom (tilbehør lagd på 60'tallet) ventildeksel og luft filter box.Klistermerker fra 60 tallet osv. Men vi venter fremdeles på bilder av prosjektet ditt,Tommy V8. |
|
| Forfatter: | fox-body [ Lør 28. Jan 2006 01:14 ] | ||||
| Innleggets emne: | |||||
Har virkelig sansen for stilen på denne 55'en fra Two-Lane Blacktop filmen. Dette er skikkelig nostalgi.
|
|||||
| Forfatter: | pontchief [ Lør 28. Jan 2006 01:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Etter det jeg har fått med meg så var det samme bil som ble brukt i American Graffiti og two lane black top,men det ble jo brukt flere biler til i begge filmene,så det stemmer vel bare delvis.
|
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 11:40 ] |
| Innleggets emne: | |
Denna var tøff
|
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 13:46 ] |
| Innleggets emne: | |
Dere må da ha mer bilder |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Lør 28. Jan 2006 20:19 ] |
| Innleggets emne: | |
Kom igjen nå... LEGG INN MER BILDER
Custom |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 01:10 ] |
| Innleggets emne: | |
Jeg fortsetter jeg da...
Fin `57 |
|
| Forfatter: | percy [ Søn 29. Jan 2006 02:32 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
|
|||
| Forfatter: | TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 12:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Spesielt fargevalg her Har dere virkelig ikke mer bilder? Og ingen vet om link til info eller fler bilder av denne |
|
| Forfatter: | TommyV8 [ Søn 29. Jan 2006 20:43 ] |
| Innleggets emne: | |
Gasser |
|
| Side 1 av 7 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|