| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| saltenfjorden rundt 10.05.2013 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=24922 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Danielm [ Lør 10. Mai 2014 22:24 ] |
| Innleggets emne: | saltenfjorden rundt 10.05.2013 |
vell. artig cruise rundt saltenfjorden i nordland idag. utenom for meg da. 4 mil igjen før jeg var hjemme stoppa malibuen ;/ så endte med bergingsbil hjem for meg de siste 4 milene. litt kjedli men men slikt som kan skje. flotørene i forgassern stengte ikke så fløyt over og fylte 2 av sylindrene med bensin og da stoppa den. rant bensin ut av eksosanlegget. så da var det bare å plukke sunt og rengjøre hehe men ellers var det bra. rundt 50 biler møtte opp på cruisinga idag som gikk meget smertefritt for resten av flokken da bortsett fra en annen som fikk dødt batteri. men fikk kjøpt seg nytt på turen da litt bilder måtte til. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | Danielm [ Søn 11. Mai 2014 15:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: saltenfjorden rundt 10.05.2013 |
fått liv i malibuen igjen. nå tusler den og går som den skal |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|