| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Buick Regal https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=23708 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | bureg [ Lør 12. Okt 2013 20:16 ] |
| Innleggets emne: | Buick Regal |
Da er siste tur kjørt før i år, er bare å pakke ned leketøyet å vente på en ny vår.. [/img]
|
|
| Forfatter: | sigheri [ Lør 12. Okt 2013 20:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
Hærlig bil. GNX? |
|
| Forfatter: | bureg [ Lør 12. Okt 2013 23:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
sigheri skrev: Hærlig bil. GNX? nope..81 mod med 87 loock |
|
| Forfatter: | ughargh [ Lør 19. Okt 2013 20:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands |
|
| Forfatter: | tonjek [ Lør 19. Okt 2013 21:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
Den var tøff! |
|
| Forfatter: | bureg [ Søn 20. Okt 2013 16:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
ughargh skrev: Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands Vet ikke, men det skal være noen få....har hatt denne i 6 år. |
|
| Forfatter: | bureg [ Søn 20. Okt 2013 16:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
tonjek skrev: Den var tøff! Takker |
|
| Forfatter: | ughargh [ Søn 20. Okt 2013 19:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
bureg skrev: ughargh skrev: Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands Vet ikke, men det skal være noen få....har hatt denne i 6 år. Jaja, du får si fra om du skal selge hehe |
|
| Forfatter: | bureg [ Søn 20. Okt 2013 20:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
ughargh skrev: bureg skrev: ughargh skrev: Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands Vet ikke, men det skal være noen få....har hatt denne i 6 år. Jaja, du får si fra om du skal selge hehe Hehe.. |
|
| Forfatter: | Mike [ Man 21. Okt 2013 11:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
Fy f..., snadder kjerre det der ja |
|
| Forfatter: | bureg [ Man 21. Okt 2013 20:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
Mike skrev: Fy f..., snadder kjerre det der ja thanks... |
|
| Forfatter: | xwizthx [ Lør 29. Nov 2014 23:09 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
lurer bare på om du har den bilen enda? |
|
| Forfatter: | Flipside [ Ons 04. Feb 2015 18:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: Buick Regal |
Noko gammalt inlegg det der, har du bilen fortsatt ? Råtøffe de der ! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|