AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Buick Regal
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=23708
Side 1 av 1

Forfatter:  bureg [ Lør 12. Okt 2013 20:16 ]
Innleggets emne:  Buick Regal

Da er siste tur kjørt før i år, er bare å pakke ned leketøyet å vente på en ny vår..

Bilde[/img]

Forfatter:  sigheri [ Lør 12. Okt 2013 20:56 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

Hærlig bil.
GNX?

Forfatter:  bureg [ Lør 12. Okt 2013 23:51 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

sigheri skrev:
Hærlig bil.
GNX?


nope..81 mod med 87 loock :-)

Forfatter:  ughargh [ Lør 19. Okt 2013 20:36 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands

Forfatter:  tonjek [ Lør 19. Okt 2013 21:53 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

Den var tøff!

Forfatter:  bureg [ Søn 20. Okt 2013 16:51 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

ughargh skrev:
Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands


Vet ikke, men det skal være noen få....har hatt denne i 6 år. :D

Forfatter:  bureg [ Søn 20. Okt 2013 16:51 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

tonjek skrev:
Den var tøff!


Takker :D

Forfatter:  ughargh [ Søn 20. Okt 2013 19:34 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

bureg skrev:
ughargh skrev:
Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands


Vet ikke, men det skal være noen få....har hatt denne i 6 år. :D


Jaja, du får si fra om du skal selge hehe

Forfatter:  bureg [ Søn 20. Okt 2013 20:53 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

ughargh skrev:
bureg skrev:
ughargh skrev:
Aiai, den der er vel sjelden i norge? Kunne tenkt meg en 80talls-regal men umulig å finne her til lands


Vet ikke, men det skal være noen få....har hatt denne i 6 år. :D


Jaja, du får si fra om du skal selge hehe


Hehe.. :D

Forfatter:  Mike [ Man 21. Okt 2013 11:34 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

Fy f..., snadder kjerre det der ja

Forfatter:  bureg [ Man 21. Okt 2013 20:09 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

Mike skrev:
Fy f..., snadder kjerre det der ja


thanks...

Forfatter:  xwizthx [ Lør 29. Nov 2014 23:09 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

lurer bare på om du har den bilen enda?

Forfatter:  Flipside [ Ons 04. Feb 2015 18:24 ]
Innleggets emne:  Re: Buick Regal

Noko gammalt inlegg det der, har du bilen fortsatt ? Råtøffe de der !

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/