| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| 1946 CHRYSLER solgt ny i Trondheim https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=23663 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | brimen [ Man 07. Okt 2013 18:39 ] |
| Innleggets emne: | 1946 CHRYSLER solgt ny i Trondheim |
Veit noen hvem som var kjøper av denne 1946 Chrysler, solgt ny av Chryslerforhandler "Brun & Boije" Trondheim ?? Eller var den bare ett trekkplaster / reklamestunt ![]() ![]() Godt gjort så tett på krigen !! |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 07. Okt 2013 23:04 ] |
| Innleggets emne: | Re: 1946 CHRYSLER solgt ny i Trondheim |
JenS Petter Hope har en 46 som var solgt ny her i landet. Skal se om jeg finner bilde av den.Er plommerød nå, men vet ikke om den alltid har vært det. Er vel en New Yorker |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|