AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

1946 CHRYSLER solgt ny i Trondheim
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=23663
Side 1 av 1

Forfatter:  brimen [ Man 07. Okt 2013 18:39 ]
Innleggets emne:  1946 CHRYSLER solgt ny i Trondheim

Veit noen hvem som var kjøper av denne 1946 Chrysler, solgt ny av Chryslerforhandler "Brun & Boije" Trondheim ??

Eller var den bare ett trekkplaster / reklamestunt

Bilde

Bilde

Godt gjort så tett på krigen !!

:roll: :roll: :roll:

Forfatter:  v8power [ Man 07. Okt 2013 23:04 ]
Innleggets emne:  Re: 1946 CHRYSLER solgt ny i Trondheim

JenS Petter Hope har en 46 som var solgt ny her i landet. Skal se om jeg finner bilde av den.Er plommerød nå, men vet ikke om den alltid har vært det. Er vel en New Yorker

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/