AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bergrenne mit V8
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=23106
Side 1 av 1

Forfatter:  Nitro66 [ Tor 11. Jul 2013 20:05 ]
Innleggets emne:  Bergrenne mit V8

Noen amcars som viser at de ikke bare kan kjøre på flatmark og rett fram.
Tror ikke jeg har sett en Duster før, med sånn veigrep. :)

http://youtube.com/watch?v=9OGzTdtDHEw&feature=fvwrel

http://youtube.com/watch?v=9OGzTdtDHEw&feature=fvwrel

Forfatter:  Letmolie [ Man 22. Jul 2013 01:51 ]
Innleggets emne:  Re: Bergrenne mit V8

Heftig! For å være pirkete så er det ikke en Plymouth Duster men en Dodge Dart Sport :wink:

Forfatter:  Nitro66 [ Man 22. Jul 2013 14:26 ]
Innleggets emne:  Re: Bergrenne mit V8

Letmolie skrev:
Heftig! For å være pirkete så er det ikke en Plymouth Duster men en Dodge Dart Sport :wink:


Bare å pirk i vei det. Rett skal være rett. :)

Forfatter:  Aspenole [ Fre 07. Mar 2014 03:34 ]
Innleggets emne:  Re: Bergrenne mit V8

Stilig med Mopar A-body :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/