| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bergrenne mit V8 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=23106 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Nitro66 [ Tor 11. Jul 2013 20:05 ] |
| Innleggets emne: | Bergrenne mit V8 |
Noen amcars som viser at de ikke bare kan kjøre på flatmark og rett fram. Tror ikke jeg har sett en Duster før, med sånn veigrep. http://youtube.com/watch?v=9OGzTdtDHEw&feature=fvwrel http://youtube.com/watch?v=9OGzTdtDHEw&feature=fvwrel |
|
| Forfatter: | Letmolie [ Man 22. Jul 2013 01:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bergrenne mit V8 |
Heftig! For å være pirkete så er det ikke en Plymouth Duster men en Dodge Dart Sport |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Man 22. Jul 2013 14:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bergrenne mit V8 |
Letmolie skrev: Heftig! For å være pirkete så er det ikke en Plymouth Duster men en Dodge Dart Sport Bare å pirk i vei det. Rett skal være rett. |
|
| Forfatter: | Aspenole [ Fre 07. Mar 2014 03:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bergrenne mit V8 |
Stilig med Mopar A-body |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|