| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Mopar https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=22921 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | grogei [ Fre 14. Jun 2013 18:09 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Mopar | ||||||
Veit at enkelte her inne ikke like at æ reklamere for polske firma. så la oss drite i hva dem heter og kun se litt på en flott bil Må alti skåle på verkstedene der nede
|
|||||||
| Forfatter: | grogei [ Fre 14. Jun 2013 18:10 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Mopar | ||
Vedlegg: mopar4.jpg [ 37.92 KiB | Vist 8318 ganger ]
|
|||
| Forfatter: | grogei [ Fre 14. Jun 2013 18:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
Vedlegg: mopar6.jpg [ 37.26 KiB | Vist 8316 ganger ] |
|
| Forfatter: | enur [ Fre 14. Jun 2013 20:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
Spiller ingen rolle hvor den er bygget, den er helt rå!!! |
|
| Forfatter: | grogei [ Fre 14. Jun 2013 23:42 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Mopar | ||
Bilen ligger til salgs for 100 000 pln som blir ca 180 000 kr Vedlegg: phpPxtkaWPM[1].jpg [ 26.23 KiB | Vist 8262 ganger ]
|
|||
| Forfatter: | TommyO [ Tir 09. Jul 2013 17:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
For noen tøffe stoler.. spesial laget eller kan man få tak i slike!! |
|
| Forfatter: | wictor jr sbc [ Tir 09. Jul 2013 19:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
detta er fordømt bra arbeid... Tør ikkje tenke på prisen på ein slik jobb her i Norge.200-300k? |
|
| Forfatter: | sigheri [ Tir 09. Jul 2013 20:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
Rå bil og utrolig billig?? |
|
| Forfatter: | sunnmøring [ Ons 10. Jul 2013 13:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
DÆVEN... seie e berre. Moparen sin det |
|
| Forfatter: | grogei [ Ons 10. Jul 2013 14:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
stolene er spesial laget, hele interiøret er spesial sydd, men er ikke så mye dyrere en å kjøpe nytt årginalt fra USA |
|
| Forfatter: | sorhaug [ Ons 10. Jul 2013 22:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Mopar |
Blander dem Jacken ut med PEPSI? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|