AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Mopar
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=22921
Side 1 av 1

Forfatter:  grogei [ Fre 14. Jun 2013 18:09 ]
Innleggets emne:  Mopar

Veit at enkelte her inne ikke like at æ reklamere for polske firma. så la oss drite i hva dem heter og kun se litt på en flott bil

Må alti skåle på verkstedene der nede :D

Vedlegg:
mopar1.jpg
mopar1.jpg [ 43.4 KiB | Vist 8319 ganger ]
mopar2.jpg
mopar2.jpg [ 34.17 KiB | Vist 8319 ganger ]
mopar3.jpg
mopar3.jpg [ 37.35 KiB | Vist 8319 ganger ]
mopar8.jpg
mopar8.jpg [ 38.47 KiB | Vist 8319 ganger ]
mopar7.jpg
mopar7.jpg [ 46.66 KiB | Vist 8319 ganger ]

Forfatter:  grogei [ Fre 14. Jun 2013 18:10 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

Vedlegg:
mopar4.jpg
mopar4.jpg [ 37.92 KiB | Vist 8318 ganger ]


Vedlegg:
mopar5.jpg
mopar5.jpg [ 30.63 KiB | Vist 8318 ganger ]

Forfatter:  grogei [ Fre 14. Jun 2013 18:11 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

Vedlegg:
mopar6.jpg
mopar6.jpg [ 37.26 KiB | Vist 8316 ganger ]

Forfatter:  enur [ Fre 14. Jun 2013 20:42 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

Spiller ingen rolle hvor den er bygget, den er helt rå!!!

Forfatter:  grogei [ Fre 14. Jun 2013 23:42 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

Bilen ligger til salgs for 100 000 pln som blir ca 180 000 kr

Vedlegg:
phpPxtkaWPM[1].jpg
phpPxtkaWPM[1].jpg [ 26.23 KiB | Vist 8262 ganger ]


Vedlegg:
phpuUmr4gPM[1].jpg
phpuUmr4gPM[1].jpg [ 27.87 KiB | Vist 8262 ganger ]

Forfatter:  TommyO [ Tir 09. Jul 2013 17:56 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

For noen tøffe stoler.. spesial laget eller kan man få tak i slike!!

Forfatter:  wictor jr sbc [ Tir 09. Jul 2013 19:39 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

detta er fordømt bra arbeid...


Tør ikkje tenke på prisen på ein slik jobb her i Norge.200-300k?

Forfatter:  sigheri [ Tir 09. Jul 2013 20:26 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

Rå bil og utrolig billig??

Forfatter:  sunnmøring [ Ons 10. Jul 2013 13:56 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

DÆVEN... seie e berre. Moparen sin det :shock:

Forfatter:  grogei [ Ons 10. Jul 2013 14:29 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

stolene er spesial laget, hele interiøret er spesial sydd, men er ikke så mye dyrere en å kjøpe nytt årginalt fra USA

Forfatter:  sorhaug [ Ons 10. Jul 2013 22:25 ]
Innleggets emne:  Re: Mopar

Blander dem Jacken ut med PEPSI?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/