| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bodø amcarklubb cruise night/treff https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=22745 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Danielm [ Tor 16. Mai 2013 23:06 ] |
| Innleggets emne: | Bodø amcarklubb cruise night/treff |
mitt første cruise night treff med malibuen her er noen bilder fra idag på første cruise night med bodø amcarklubb. 16.05.2013 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vi hadde med en journalist fra www.an.no så etterhvert kommer det masse bilder og info der |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Fre 17. Mai 2013 06:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bodø amcarklubb cruise night/treff |
Danielm skrev: vi hadde med en journalist fra http://www.an.no så etterhvert kommer det masse bilder og info der NAIS!!!! All PR er god PR! |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tor 23. Mai 2013 21:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bodø amcarklubb cruise night/treff |
| Forfatter: | Danielm [ Lør 25. Mai 2013 11:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bodø amcarklubb cruise night/treff |
her er masse bilder fra cruisenight http://www.an.no/bildeserier/article6674149.ece bilde nr 5 er av meg og min bil. og kjærringa da |
|
| Forfatter: | Danielm [ Tor 04. Jul 2013 23:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bodø amcarklubb cruise night/treff |
bilder fra cruisenight 04.07.2013 ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | challenger [ Fre 05. Jul 2013 07:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bodø amcarklubb cruise night/treff |
Danielm skrev: her er masse bilder fra cruisenight http://www.an.no/bildeserier/article6674149.ece bilde nr 5 er av meg og min bil. og kjærringa da Flott bildeserie og PR |
|
| Forfatter: | Danielm [ Fre 05. Jul 2013 12:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bodø amcarklubb cruise night/treff |
ikke ofte man kommer i avisa. (med mindre man er en jævla politiker) hehehe så det var veldig morsomt |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|