| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Skogs vrak https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=22540 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Joonny [ Søn 21. Apr 2013 18:50 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Skogs vrak | ||||||
Jeg kom over en flott lastebil på Åndalsnes som har vært brukt til søppelbil i Rauma. Det er en 1951 Fargo med kran.. Og for rette personen er dette helt sikkert en enkel sak. Jeg synes det er fælt å se disse gamle sliterene blir ødelagt.. så vist noen har lyst på vinterjobb så kan jeg sjekke om det er mulig.. Dei blir utrolige tøffe når dei er restuert
|
|||||||
| Forfatter: | OldisEinart [ Søn 21. Apr 2013 20:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Skogs vrak |
følger med i denne tråden, skogsvrak er spennende å se på. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|