AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Skogs vrak
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=22540
Side 1 av 1

Forfatter:  Joonny [ Søn 21. Apr 2013 18:50 ]
Innleggets emne:  Skogs vrak

:( Dessverre finnes det gode eksemplar på biler som står og forfaller ute i vår natur..
Jeg kom over en flott lastebil på Åndalsnes som har vært brukt til søppelbil i Rauma.
Det er en 1951 Fargo med kran..
Og for rette personen er dette helt sikkert en enkel sak.
Jeg synes det er fælt å se disse gamle sliterene blir ødelagt..
så vist noen har lyst på vinterjobb så kan jeg sjekke om det er mulig..
Dei blir utrolige tøffe når dei er restuert :D se siste bilde 8)

Vedlegg:
IMG_5998_resize.JPG
IMG_5998_resize.JPG [ 143.81 KiB | Vist 3036 ganger ]
IMG_5999_resize.JPG
IMG_5999_resize.JPG [ 149.54 KiB | Vist 3036 ganger ]
IMG_6007_resize.JPG
IMG_6007_resize.JPG [ 92.29 KiB | Vist 3036 ganger ]
IMG_5996_resize.JPG
IMG_5996_resize.JPG [ 146.83 KiB | Vist 3036 ganger ]
Filkommentar: Bilde fra nett hvordan dei kan bli
my51.jpg
my51.jpg [ 74.97 KiB | Vist 3036 ganger ]

Forfatter:  OldisEinart [ Søn 21. Apr 2013 20:06 ]
Innleggets emne:  Re: Skogs vrak

følger med i denne tråden, skogsvrak er spennende å se på.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/