AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

gamle bilder
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2235
Side 1 av 2

Forfatter:  Galaxie [ Tir 07. Aug 2007 12:40 ]
Innleggets emne:  gamle bilder

Er ansatt i et firma hvor sjefene har gode opsjonsavtaler :shock:
fant bl.a disse i fotoarkivet på intranett.

Vedlegg:
gamle bilder_00003.jpg
gamle bilder_00003.jpg [ 36.34 KiB | Vist 12879 ganger ]
Filkommentar: Er det lystgass han har bakpå der? :-)
gamle bilder_00002.jpg
gamle bilder_00002.jpg [ 42.89 KiB | Vist 12879 ganger ]
gamle bilder_00001.jpg
gamle bilder_00001.jpg [ 48.09 KiB | Vist 12879 ganger ]
gamle bilder_00004.jpg
gamle bilder_00004.jpg [ 40.89 KiB | Vist 12878 ganger ]

Forfatter:  Morten Braarud [ Tir 07. Aug 2007 13:41 ]
Innleggets emne: 

Det første bildet var helt herlig. En svunnen tid som trolig bringer minnene tilbake hos vår foreldregenerasjon :D

Forfatter:  Mr.Malibu [ Ons 08. Aug 2007 00:47 ]
Innleggets emne: 

Enig der, likte bilde nr. 3.. kunne trodd det var BeadLock som hadde vært å skrudd der. :DD

Forfatter:  pontchief [ Ons 08. Aug 2007 01:57 ]
Innleggets emne: 

Flotte bilder. 8)

Skal tro om noen av de er i live i dag.

Så ut for å være 64 chevy,opel,61 Buick, 61 Chevy og 65 Chevy på det første bildet.

Forfatter:  Galaxie [ Ons 08. Aug 2007 18:09 ]
Innleggets emne: 

47-48 cadillac

Vedlegg:
0048281p.jpg
0048281p.jpg [ 50.58 KiB | Vist 12749 ganger ]

Forfatter:  rocketman [ Tor 16. Aug 2007 19:22 ]
Innleggets emne: 

Garasjebildet med de tidlige 60-tallerne er supert! Er det gamle Hydro-biler? Eksisterer noen av bilene i dag? Og finnes det flere bilder? Oppfordrer alle andr som måtte ha bilder fra 60- og 70-tallet til å legge de ut på forumet.

Forfatter:  Galaxie [ Tor 16. Aug 2007 21:53 ]
Innleggets emne: 

tittelen på bildet var garasjen, administrasjonsbygget Hydro Oslo. om dette er representasjonsbiler eller privatbiler vet jeg ikke.
Har funnet en del bilbilder fra Hydro`s historie, men det er mye europeiske biler innvolvert. så da er vel ikke dette stedet for de.

Forfatter:  rocketman [ Tor 16. Aug 2007 22:07 ]
Innleggets emne: 

Tipper det er administrasjonsbiler, strøkne mørke 4-dørs biler i en prisklasse som nok var uoppnåelig selv for funksjonærer i Hydro den gang... Men det er sikkert mange som ville hatt stor glede av å se både disse bildene og av de europeiske bilene. Tips: Mail bilder til Norsk Motorveteran på norskmo@online.no

Så kommer de kanskje på trykk ut på høsten!

Forfatter:  rocketman [ Tor 16. Aug 2007 22:32 ]
Innleggets emne: 

Tipper det er administrasjonsbiler, strøkne mørke 4-dørs biler i en prisklasse som nok var uoppnåelig selv for funksjonærer i Hydro den gang... Men det er sikkert mange som ville hatt stor glede av å se både disse bildene og av de europeiske bilene. Tips: Mail bilder til Norsk Motorveteran på norskmo@online.no

Så kommer de kanskje på trykk ut på høsten!

Forfatter:  Galaxie [ Tor 16. Aug 2007 22:52 ]
Innleggets emne: 

Sitat:
Tipper det er administrasjonsbiler, strøkne mørke 4-dørs biler i en prisklasse som nok var uoppnåelig selv for funksjonærer i Hydro den gang...
ville nok også tro det ja.
ang NMV var det en god idè. men er litt usikker på rettigheter og denslags på disse bildene.må vel avklares med Hydro først regner jeg med, slik at de kan forsikre seg om at det ikke strider mot Hydros policy :?
er mye mulig jeg tøyer grensene litt bare ved å legge de ut her :wink:

Fler bilder....

Forfatter:  rocketman [ Tor 16. Aug 2007 23:13 ]
Innleggets emne: 

Takk for flere bra bilder! Gutta som skal berge GMC'en ser ut til å ha litt av en jobb.. Ser ut som den har H-skilter (Telemark). Kan det være et bilde fra Hydro på Rjukan kanskje?

Vedr. rettigheter har du jo et poeng, men kan du ikke bare spørre Jens eller Dag Terje? Det er visst de som bestemmer i Hydro om dagen :lol:

Forfatter:  T-Bird Roadster Conv. [ Tir 01. Jan 2008 14:36 ]
Innleggets emne: 

Flotte bilder. Skal si disse små lastebilene fikk prøve seg i gamle dager, drahjelp var det nok heller ikke gjort i en håndvending å få tak i.

Forfatter:  cadyarild [ Tir 01. Jan 2008 23:08 ]
Innleggets emne:  Fra assembly line hos Cadillac

Her er noen bilder fra når Cadillac 1958 ble laget.

Vedlegg:
Filkommentar: De fleste modellene sammlet på ett brett.
cadys.jpg
cadys.jpg [ 41.41 KiB | Vist 11940 ganger ]
Filkommentar: Karosseri møter shassy, en bil blir til...
Untitled01.jpg
Untitled01.jpg [ 41.7 KiB | Vist 11941 ganger ]
Untitled02.jpg
Untitled02.jpg [ 48.88 KiB | Vist 11941 ganger ]
Filkommentar: Her settes grillen sammen, den kom i gull og silver utførelse.
Untitled03.jpg
Untitled03.jpg [ 39.57 KiB | Vist 11941 ganger ]
Untitled05.jpg
Untitled05.jpg [ 39.02 KiB | Vist 11942 ganger ]

Forfatter:  cadyarild [ Tir 01. Jan 2008 23:19 ]
Innleggets emne:  noen flere fra Cadillac 1958

her er noen til.

Vedlegg:
Filkommentar: Her lages profilen til bakstøtfangeren.
V31.jpg
V31.jpg [ 35.5 KiB | Vist 11931 ganger ]
Filkommentar: Her stanses øvre del av høyre fremskjerm ut. Skjermen besto av to deler skjøtet under listverket på bilen.
V41.jpg
V41.jpg [ 41.71 KiB | Vist 11928 ganger ]
V121.jpg
V121.jpg [ 60.77 KiB | Vist 11929 ganger ]
cadys5.jpg
cadys5.jpg [ 41.81 KiB | Vist 11929 ganger ]
cadys3.jpg
cadys3.jpg [ 39.39 KiB | Vist 11929 ganger ]

Forfatter:  cadyarild [ Tir 01. Jan 2008 23:21 ]
Innleggets emne:  noen til

Cadillac 1958

Vedlegg:
Filkommentar: Series 62 convertible
cadys8.jpg
cadys8.jpg [ 13.67 KiB | Vist 11923 ganger ]
Filkommentar: Forsvars staben ser på de nye modellene som skal kjøpes inn.
Untitled06.jpg
Untitled06.jpg [ 55.48 KiB | Vist 11926 ganger ]

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/