| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| gamle bilder https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2235 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Galaxie [ Tir 07. Aug 2007 12:40 ] | |||||
| Innleggets emne: | gamle bilder | |||||
Er ansatt i et firma hvor sjefene har gode opsjonsavtaler fant bl.a disse i fotoarkivet på intranett.
|
||||||
| Forfatter: | Morten Braarud [ Tir 07. Aug 2007 13:41 ] |
| Innleggets emne: | |
Det første bildet var helt herlig. En svunnen tid som trolig bringer minnene tilbake hos vår foreldregenerasjon |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Ons 08. Aug 2007 00:47 ] |
| Innleggets emne: | |
Enig der, likte bilde nr. 3.. kunne trodd det var BeadLock som hadde vært å skrudd der.
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Ons 08. Aug 2007 01:57 ] |
| Innleggets emne: | |
Flotte bilder. Skal tro om noen av de er i live i dag. Så ut for å være 64 chevy,opel,61 Buick, 61 Chevy og 65 Chevy på det første bildet. |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Ons 08. Aug 2007 18:09 ] | ||
| Innleggets emne: | |||
47-48 cadillac
|
|||
| Forfatter: | rocketman [ Tor 16. Aug 2007 19:22 ] |
| Innleggets emne: | |
Garasjebildet med de tidlige 60-tallerne er supert! Er det gamle Hydro-biler? Eksisterer noen av bilene i dag? Og finnes det flere bilder? Oppfordrer alle andr som måtte ha bilder fra 60- og 70-tallet til å legge de ut på forumet. |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 16. Aug 2007 21:53 ] |
| Innleggets emne: | |
tittelen på bildet var garasjen, administrasjonsbygget Hydro Oslo. om dette er representasjonsbiler eller privatbiler vet jeg ikke. Har funnet en del bilbilder fra Hydro`s historie, men det er mye europeiske biler innvolvert. så da er vel ikke dette stedet for de. |
|
| Forfatter: | rocketman [ Tor 16. Aug 2007 22:07 ] |
| Innleggets emne: | |
Tipper det er administrasjonsbiler, strøkne mørke 4-dørs biler i en prisklasse som nok var uoppnåelig selv for funksjonærer i Hydro den gang... Men det er sikkert mange som ville hatt stor glede av å se både disse bildene og av de europeiske bilene. Tips: Mail bilder til Norsk Motorveteran på norskmo@online.no Så kommer de kanskje på trykk ut på høsten! |
|
| Forfatter: | rocketman [ Tor 16. Aug 2007 22:32 ] |
| Innleggets emne: | |
Tipper det er administrasjonsbiler, strøkne mørke 4-dørs biler i en prisklasse som nok var uoppnåelig selv for funksjonærer i Hydro den gang... Men det er sikkert mange som ville hatt stor glede av å se både disse bildene og av de europeiske bilene. Tips: Mail bilder til Norsk Motorveteran på norskmo@online.no Så kommer de kanskje på trykk ut på høsten! |
|
| Forfatter: | Galaxie [ Tor 16. Aug 2007 22:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Sitat: Tipper det er administrasjonsbiler, strøkne mørke 4-dørs biler i en prisklasse som nok var uoppnåelig selv for funksjonærer i Hydro den gang... ville nok også tro det ja.
ang NMV var det en god idè. men er litt usikker på rettigheter og denslags på disse bildene.må vel avklares med Hydro først regner jeg med, slik at de kan forsikre seg om at det ikke strider mot Hydros policy er mye mulig jeg tøyer grensene litt bare ved å legge de ut her Fler bilder.... |
|
| Forfatter: | rocketman [ Tor 16. Aug 2007 23:13 ] |
| Innleggets emne: | |
Takk for flere bra bilder! Gutta som skal berge GMC'en ser ut til å ha litt av en jobb.. Ser ut som den har H-skilter (Telemark). Kan det være et bilde fra Hydro på Rjukan kanskje? Vedr. rettigheter har du jo et poeng, men kan du ikke bare spørre Jens eller Dag Terje? Det er visst de som bestemmer i Hydro om dagen |
|
| Forfatter: | T-Bird Roadster Conv. [ Tir 01. Jan 2008 14:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Flotte bilder. Skal si disse små lastebilene fikk prøve seg i gamle dager, drahjelp var det nok heller ikke gjort i en håndvending å få tak i. |
|
| Forfatter: | cadyarild [ Tir 01. Jan 2008 23:08 ] | ||||||
| Innleggets emne: | Fra assembly line hos Cadillac | ||||||
Her er noen bilder fra når Cadillac 1958 ble laget.
|
|||||||
| Forfatter: | cadyarild [ Tir 01. Jan 2008 23:19 ] | ||||||
| Innleggets emne: | noen flere fra Cadillac 1958 | ||||||
her er noen til.
|
|||||||
| Forfatter: | cadyarild [ Tir 01. Jan 2008 23:21 ] | |||
| Innleggets emne: | noen til | |||
Cadillac 1958
|
||||
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|