AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Hjemme-lagd Mopar Cruise - USA
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2228
Side 1 av 1

Forfatter:  67SATisfaction [ Søn 05. Aug 2007 14:24 ]
Innleggets emne:  Hjemme-lagd Mopar Cruise - USA

Hei,

Poster en gjeng bilder fra en Cruise jeg arrangerte her i Statene i Juni. Vi er en gjeng Mopar folk i nord-oesten som moetes via internet (www.moparts.com). Vi diskuterte at vi var litt lei parkerings-plass treffene. Jeg foreslo en kjoeretur sammen med en rute som tok oss gjennom meste-parten av statene der vi alle bor. Det var tre aar siden, og naa treffes vi to ganger i aaret (Juni og Sept) og tilbringer dagen sammen med bilene. Alle Mopars er velkomne - gamle og nye. Antall biler varierer fra Cruise til Cruise, men det blir ca. 15stk. Vi kjoerer omlag 300km tilsammen og har lunsj og middag underveis foer turen vender hjemover. Deltagere moeter opp (eller drar hjem) paa forskjellige punkter langs ruta slik som det passer dem.

Denne turen gikk fra Hampton Beach, NH til Bennington, VT - med en god dels stopp paa veien til prat, fotos og mat.

Haaper dere liker bildene.
- Erlend

BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
Bilde

Forfatter:  The Cowboy [ Søn 05. Aug 2007 14:43 ]
Innleggets emne: 

ja der var det mye fint å se på ja :D
hadde hvert en tur jeg selv skulle likt å sitte på med..
seff, beste hadde jo hvert å kjørt men.. tgar det som det kommer.. hehe

Forfatter:  challenger [ Søn 05. Aug 2007 16:02 ]
Innleggets emne: 

Bra tiltak og fin samling med biler, Erlend!

Takk for bildene :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/