| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Frightliner https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2218 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | st-remy [ Lør 04. Aug 2007 16:33 ] | ||||
| Innleggets emne: | Frightliner | ||||
|
|||||
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 04. Aug 2007 16:40 ] |
| Innleggets emne: | |
stilig.. rart å tenke på at de ikke har forandret fassongen og formen på hytta siden 1970.. hehe! men som de sier der borte (usa) if it aint broken, why fix it.. hehe |
|
| Forfatter: | elcamino [ Søn 12. Aug 2007 15:01 ] |
| Innleggets emne: | |
Naboen min har en kenworth snutebil |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 26. Aug 2007 13:02 ] |
| Innleggets emne: | |
er en (sikert flere og men..hehe) som ruller her i larvik og.. sett bort fra litt sliten lakk, og feil farge på fram skjærmane, så er den massivt rå
|
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 26. Aug 2007 13:05 ] |
| Innleggets emne: | |
greit nok.. er peter men.. hehe amcar truck er amcar truck |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|