AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Frightliner
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2218
Side 1 av 1

Forfatter:  st-remy [ Lør 04. Aug 2007 16:33 ]
Innleggets emne:  Frightliner

:) fikk besøk i dag , e solgte en amrikansk maskinhenger for en stund siden , 53 mod faktisk , så no er den på vei te oslo bygda

Vedlegg:
Filkommentar: E kunna faktisk ha tenkt meg en
1.gif
1.gif [ 119.85 KiB | Vist 3381 ganger ]
Filkommentar: low - bed maskinhenger fra 53
2.gif
2.gif [ 129.22 KiB | Vist 3381 ganger ]
Filkommentar: tøffe biler dette , dette er faktisk en 96 mod , der faktisk samme hytta som var fra 70 talet
3.gif
3.gif [ 121.32 KiB | Vist 3381 ganger ]

Forfatter:  The Cowboy [ Lør 04. Aug 2007 16:40 ]
Innleggets emne: 

stilig.. rart å tenke på at de ikke har forandret fassongen og formen på hytta siden 1970.. hehe!
men som de sier der borte (usa)
if it aint broken, why fix it.. hehe

Forfatter:  elcamino [ Søn 12. Aug 2007 15:01 ]
Innleggets emne: 

Naboen min har en kenworth snutebil :lol:

Forfatter:  The Cowboy [ Søn 26. Aug 2007 13:02 ]
Innleggets emne: 

er en (sikert flere og men..hehe) som ruller her i larvik og..
sett bort fra litt sliten lakk, og feil farge på fram skjærmane, så er den massivt rå :) hehe

Bilde
Bilde
Bilde

Forfatter:  The Cowboy [ Søn 26. Aug 2007 13:05 ]
Innleggets emne: 

greit nok.. er peter men.. hehe
amcar truck er amcar truck :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/