| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Monster Truck Classics https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21457 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | SkiDoo250 [ Tir 27. Nov 2012 00:24 ] |
| Innleggets emne: | Monster Truck Classics |
Back to the 80's Obs: Noen klassiske biler ble nok knust den gangen |
|
| Forfatter: | robinlintho [ Ons 28. Nov 2012 17:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Monster Truck Classics |
Det som er så fælt med de monstertruck showa er alle de greie bilene som kunne vært rægga rundt med i helga i stedet for å kjørt flate:P usj......... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|