AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Monster Truck Classics
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21457
Side 1 av 1

Forfatter:  SkiDoo250 [ Tir 27. Nov 2012 00:24 ]
Innleggets emne:  Monster Truck Classics

Back to the 80's 8)







Obs: Noen klassiske biler ble nok knust den gangen

Forfatter:  robinlintho [ Ons 28. Nov 2012 17:31 ]
Innleggets emne:  Re: Monster Truck Classics

Det som er så fælt med de monstertruck showa er alle de greie bilene som kunne vært rægga rundt med i helga i stedet for å kjørt flate:P
usj......... :P

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/