| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Clyde Barrow med verktøy & flukt32 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21410 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | ØYVIND RØNNING [ Ons 21. Nov 2012 13:18 ] |
| Innleggets emne: | Clyde Barrow med verktøy & flukt32 |
Vedlegg:
Filkommentar: Tidlig rodder med verktøy.
CLYDE BARROW.jpg [ 206.25 KiB | Vist 4591 ganger ] |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Ons 21. Nov 2012 13:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: Clyde Barrow med verktøy & flukt32 |
Hmm, se på rifla han har stående, det venstre av de tre geværene, er det ikke en Krag-Jørgensen, med magasinet på siden av låsekassen? |
|
| Forfatter: | ØYVIND RØNNING [ Ons 21. Nov 2012 15:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Clyde Barrow med verktøy & flukt32 |
Ligner på en krag ja. Den ene hagla er nok en Browning auto 5, lettere modifisert. |
|
| Forfatter: | JohnB [ Ons 21. Nov 2012 22:44 ] |
| Innleggets emne: | Re: Clyde Barrow med verktøy & flukt32 |
gMcnut skrev: Hmm, se på rifla han har stående, det venstre av de tre geværene, er det ikke en Krag-Jørgensen, med magasinet på siden av låsekassen? Jo, i og for seg (og godt observert Sitat: First photo below, shows the various models of the Krag rifle. In the second photo, Clyde is holding a Krag rifle . It was made at the Springfield Armory and adopted by the United States government. Denmark was the first country to adopt the rifle. The main difference between the Danish Krag and the U.S. model, is the loading gate. The Danish version swings horizonally forward and the U.S. loading gate swings downward......... Se også http://texashideout.tripod.com/guns.html http://texashideout.tripod.com/cbshotg.html Mvh JohnB |
|
| Forfatter: | gMcnut [ Tor 22. Nov 2012 14:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Clyde Barrow med verktøy & flukt32 |
Litt mer info om Krag-Jørgensen rifla her: http://en.wikipedia.org/wiki/Krag-J%C3%B8rgensen |
|
| Forfatter: | Norwegianmopar [ Tor 29. Nov 2012 09:42 ] |
| Innleggets emne: | Re: Clyde Barrow med verktøy & flukt32 |
Ei av pumpehaglene deira er til salgs i en butikk på The Strip i Las Vegas. Den er montert i glass og ramme attme et bilde av dei med hagla. Den va ikkje direkte billig... Meina det va på The Forum Shops på Caesars Palace.... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|