| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Street Legal - Drammen/Lier https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=2140 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 21. Jul 2007 20:22 ] |
| Innleggets emne: | Street Legal - Drammen/Lier |
da er bildane mine ute på nett kos dere.. hehe
http://s70.photobucket.com/albums/i108/TheCowboy70/Street%20Legal%20-%20Drammen/ |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Lør 21. Jul 2007 20:30 ] |
| Innleggets emne: | |
forresten.. noe kjent med denna her!!! hehe
var du der eller scot?? om ja, hadde du på deg en svart t-skjorte som det sto "save me, im .. et eller annet" på?? og hadde hånden i baklomma på noe som så ut som ei meget pen dame?? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 21. Jul 2007 23:29 ] |
| Innleggets emne: | |
PIS. var det i dag??? såen noe drit! bor jo her, skulle ha været med! |
|
| Forfatter: | nette_volf [ Lør 21. Jul 2007 23:56 ] |
| Innleggets emne: | SIT |
jeg fik av vite av pappa wolf at det var i dag jaja for håpe at jeg kan være med neste gang hilse nette_volf |
|
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 00:16 ] | |||||||||
| Innleggets emne: | ||||||||||
Noen burn out og start bilder.
|
||||||||||
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 00:19 ] | ||||||||
| Innleggets emne: | |||||||||
Noen flere.
|
|||||||||
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 00:22 ] | ||||||||||
| Innleggets emne: | |||||||||||
Flere.
|
|||||||||||
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 00:26 ] | |||||||||||
| Innleggets emne: | ||||||||||||
Flere.
|
||||||||||||
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 00:29 ] | |||||
| Innleggets emne: | ||||||
Flere.
|
||||||
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 00:31 ] | ||||||
| Innleggets emne: | |||||||
Til slutt noen bilder tatt på vei tilbake til egen bil.
|
|||||||
| Forfatter: | Bippe [ Søn 22. Jul 2007 01:36 ] |
| Innleggets emne: | |
Nye muligheter nå på Jalsberg like utenfor Tønsberg 28 juli |
|
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 07:42 ] |
| Innleggets emne: | |
TV2 http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=184170 |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 22. Jul 2007 15:43 ] |
| Innleggets emne: | |
var azza din mustang jeg tok bilde av på slutten der ja.. hehe!! sto parkert ca 2 biler bortenfor din.. hehe!! var mye bra der ja.. var et bra show.. har mest filmer av burningen jeg da.. ska se om jeg ikke får lagt de ut i dag! |
|
| Forfatter: | The Cowboy [ Søn 22. Jul 2007 16:48 ] |
| Innleggets emne: | |
Da har jeg lagt ut noen vidoer og.. ikke alle men.. flere kommer!! hehe her er en liten remix jeg laget!!
|
|
| Forfatter: | fox-body [ Søn 22. Jul 2007 17:09 ] |
| Innleggets emne: | |
The Cowboy skrev: var azza din mustang jeg tok bilde av på slutten der ja.. hehe!! Stemmer det ja.
|
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|