| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Kan noen identifisere disse? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21268 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | locker [ Lør 03. Nov 2012 17:37 ] |
| Innleggets emne: | Kan noen identifisere disse? |
Hei, har fått noen bilder av en kamerat som har familie i Canada. Det står en drøss gamle biler der, men vi klarer ikke identifisere alle. Kanskje noen her som vil hjelpe? Vi har halvveis avklart noen, men sikkert noen her inne som har mer peiling enn vi har. Her er det hvertfall 2 stk 57 Bel Air og en 58 chevy. usikker på om det er biscayne, bel air eller impala? den røde coupeen tror jeg er en amc. Legger ved et nærbilde av 58'en under. ![]() Nærbilde av 58'en ![]() oldsmobile 98? ![]() Tror dette er en 1970 Caprice, men usikker på bilen til høyre, tidlig 60-talls chevy? ![]() samme sted.. ![]() her et lite glimt til av den røde coupeen. ![]() setter stor pris på hjelp til identifisering |
|
| Forfatter: | blazerteam [ Lør 03. Nov 2012 21:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kan noen identifisere disse? |
Den røde coupeen er en Chevrolet Vega..den blå inne i hallen er en 62 eller 63 Mercury comet..ser ut som en 64 Galaxie står innerst i hallen med baken mot bildet.58 chevyen ser ut som en Bel Air. |
|
| Forfatter: | locker [ Lør 03. Nov 2012 21:52 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kan noen identifisere disse? |
Ah, se det |
|
| Forfatter: | tobias1954 [ Lør 03. Nov 2012 22:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kan noen identifisere disse? |
locker skrev: Ah, se det Ca '65 Dodge Dart. |
|
| Forfatter: | Mr Fox [ Lør 03. Nov 2012 22:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kan noen identifisere disse? |
![]() Ser ut som ein 1980 Ford Thunderbird |
|
| Forfatter: | locker [ Lør 03. Nov 2012 22:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Kan noen identifisere disse? |
Takk til begge to |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|