| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbuer.. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21205 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Bead-lock [ Tir 23. Okt 2012 22:25 ] |
| Innleggets emne: | En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbuer.. |
Noen som kan hjelpe? Denne bilen var til salgs på sørvest landet og , tja, 1 år siden... Sort, cbb, convo pro felger, breie bakhjul og rare digre hjulbuer på bakskjermene... Bilen har en kjent historie som dagen eier nok ikke kjenner noe til... her er bilen i sverige på det glade 80 tallet... PM eller ring/SMS meg på 45600955 om noen vet noe... Eller legg ut bilde om noen har tatt ett, eller lagret ett..., så kan jeg søke BT på skilt nr...
|
|
| Forfatter: | v8power [ Tir 23. Okt 2012 22:48 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Kan det muligens være den som gikk med svart flake lakk for et par år siden? Tror det var Tor Petter Saurdal som kjørte den. Kjørte SL her i Bergen med den og i Stavanger isåfall. |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Tir 23. Okt 2012 23:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
v8power skrev: Kan det muligens være den som gikk med svart flake lakk for et par år siden? Tror det var Tor Petter Saurdal som kjørte den. Kjørte SL her i Bergen med den og i Stavanger isåfall. Bilder? |
|
| Forfatter: | v8power [ Tir 23. Okt 2012 23:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Har lett men ikke funnet. Trodde det kunne være denne men det er jo ikke rett årsmodell engang Gikk en med svart flake lakk. Kjørte endel SL i Stavanger og ver minst engang her i Bergen for ca 5 år siden. |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Tir 23. Okt 2012 23:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Det der er en 68/69 Husk på at det finnes en KZ regga 67 chevelle med skikkelige breihjul... mulig den du tenker på... |
|
| Forfatter: | 73camaro [ Ons 24. Okt 2012 20:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
mener den havna her i kvinesdal for rett over 1år siden er sort og hjulbuene bak ser like ut.. brede hjul bak .. hefti bbc i den godkjent gateregga |
|
| Forfatter: | Janni [ Fre 26. Okt 2012 01:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
KT11543 er bilen du leter etter |
|
| Forfatter: | Janni [ Fre 26. Okt 2012 01:27 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu | ||
Altså denne bil'n
|
|||
| Forfatter: | 73camaro [ Fre 26. Okt 2012 15:20 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
står i en garasje her i kvinesdal |
|
| Forfatter: | Bead-lock [ Lør 27. Okt 2012 10:50 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Takker for info... Svensken har fått navn å tlf nå...
|
|
| Forfatter: | Janni [ Søn 28. Okt 2012 19:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Noen som har noen flere bilder av sorte Chevelle'n ZY16651 som er avbildet, og eventuellt den burgunder -67 chevelle'n KZ19011 som er nevnt over her |
|
| Forfatter: | 73camaro [ Ons 12. Des 2012 20:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
snakka med dagens eigar ingen har kontakta han........ |
|
| Forfatter: | Chevelle [ Ons 19. Des 2012 01:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Den 67 Chevellen med KZ skilter var kanskje min dengang gule 2topper og for noen år siden var den i Kvinesdal fant jeg ut etter en anfall av mimring og ville gjerne ha den tilbake! Hadde den bilen i endel år og "alle" husker den fra Kverna og Torvet med div friske pådrag med 402motor og manuell kasse Hadde også en av de første 57 Ford Fairlane Plåtcab som var sort og sjokkrosa. Skikkelig fi..emagnet og måtte nesten øse damene ut av bilen Den ble kalt for Pimpmobile så kom ikke her med "pimp my ride". Det er finni opp for lenges hehe |
|
| Forfatter: | 73camaro [ Ons 19. Des 2012 17:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
min er også regga med kz skilter og har vært her i bygda i ganske mange år nå |
|
| Forfatter: | 73camaro [ Lør 27. Sep 2014 18:02 ] |
| Innleggets emne: | Re: En etterlysning etter sort 67 chevelle,med stygge hjulbu |
Bilen er nå for salg |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|