| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| life magazine 1966 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21136 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | frankie [ Lør 13. Okt 2012 23:00 ] | ||
| Innleggets emne: | life magazine 1966 | ||
Fikk et par LIFE fra 1966 som mine foreldre fant under en opprydning på loftet. Ble nostalgisk av å bla igjen om de, her er noen av de mange spennende bil-reklamene som var i bladene. (får ikke til bedre oppløsning på grunn av begrensninger angående filstørrelser) Vedlegg: pontiac.jpg [ 197.76 KiB | Vist 5047 ganger ] Vedlegg: camaro1.jpg [ 220.05 KiB | Vist 5047 ganger ] Vedlegg: camaro2.jpg [ 142.31 KiB | Vist 5047 ganger ] Vedlegg: ford.jpg [ 215.71 KiB | Vist 5047 ganger ]
|
|||
| Forfatter: | GTO_66 [ Søn 14. Okt 2012 22:05 ] |
| Innleggets emne: | Re: life magazine 1966 |
Morro å se hvordan reklamen så ut for bilene vi fortsatt prøver å ta vare på |
|
| Forfatter: | Ghosterix [ Man 15. Okt 2012 12:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: life magazine 1966 |
har du klart å skanne den camaro-siden med høyere oppløsning slik at den kan leses? og kan sende på epost? |
|
| Forfatter: | frankie [ Man 15. Okt 2012 18:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: life magazine 1966 |
Sitat: har du klart å skanne den camaro-siden med høyere oppløsning slik at den kan leses? og kan sende på epost? ikke noe problem, send en pm med mailadressen din. |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Lør 20. Okt 2012 22:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: life magazine 1966 |
Artig å komme over slikt. Har noen norske "Det beste" fra 60-tallet oppe på hytta. For de som er interessert i gamle reklamer, er denne siden ett must: http://www.vintageadbrowser.com/ Mange vil finner reklame for bilen sin her. Legg merke til at det er et søkefelt på siden. Man kan f.eks søke "1969 Camaro" osv. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|