AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Papi Media Productions - Youtube
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21128
Side 1 av 1

Forfatter:  Papi [ Fre 12. Okt 2012 23:07 ]
Innleggets emne:  Papi Media Productions - Youtube

Eg set samanlitt klipp og sånt, eingong i blant, når eg føler for det. Eg lagde meg ein ny kanal no veldig nyleg, då den eg lagde for fleire år sidan, kanskje ikkje var så "marknadsføringsvennlig" som eg kunne tenkt meg no.

Uansett, her er ein eg lagde til i dag. Dette vart teke under Stryn Motorfestival, 2. Juni 2012. Dette er ein dag for alle motorinteresserte, men er ikkje å stikke under ein kjepp, at det også synte seg svært mange amcars her.

Lagde nyleg ein film frå Gatebil Rudskogen julitreffet 2012 også, og den ligg jo inne på kanalen om det er interesse for det. :)

http://www.youtube.com/watch?v=34--weHhAek

Forfatter:  Papi [ Tor 08. Aug 2013 23:12 ]
Innleggets emne:  Re: Papi Media Productions - Youtube

Stryn Motorfestival 2013 - SVÆRT mange amerikanarar her!

http://www.youtube.com/watch?v=wAbQngdjTqk

Forfatter:  Papi [ Tir 08. Jul 2014 09:09 ]
Innleggets emne:  Re: Papi Media Productions - Youtube

Film frå dragstripa under Stryn Motorfestival 2014. Tydelig kva denne festivalen i hovudsak består av; american muscle! :D

https://www.youtube.com/watch?v=8wUeRp44G3k

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/