AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bel air drifting
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21113
Side 1 av 1

Forfatter:  OldisEinart [ Ons 10. Okt 2012 00:48 ]
Innleggets emne:  Bel air drifting

http://www.youtube.com/watch?v=hrLqgmjN ... =endscreen

Forfatter:  tommys [ Ons 10. Okt 2012 08:43 ]
Innleggets emne:  Re: Bel air drifting

Det er noe av det tøffeste jeg har sett. åsså lekebiler a gitt..
Tommys

Forfatter:  OldisEinart [ Ons 10. Okt 2012 15:12 ]
Innleggets emne:  Re: Bel air drifting

jepp ,morro, var faktisk ganske strøkne karosserier, har samme karosseriet selv men ikkje så strøken bil med lys osv..hehe...
og ikkje minst kordan dei pleier å bygge banene også,skal liksom se så ekte ut:P

http://s251.photobucket.com/albums/gg31 ... ake000.mp4

Bilde¨
Bilde

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/