| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bel air drifting https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21113 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | OldisEinart [ Ons 10. Okt 2012 00:48 ] |
| Innleggets emne: | Bel air drifting |
http://www.youtube.com/watch?v=hrLqgmjN ... =endscreen |
|
| Forfatter: | tommys [ Ons 10. Okt 2012 08:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bel air drifting |
Det er noe av det tøffeste jeg har sett. åsså lekebiler a gitt.. Tommys |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Ons 10. Okt 2012 15:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bel air drifting |
jepp ,morro, var faktisk ganske strøkne karosserier, har samme karosseriet selv men ikkje så strøken bil med lys osv..hehe... og ikkje minst kordan dei pleier å bygge banene også,skal liksom se så ekte ut:P http://s251.photobucket.com/albums/gg31 ... ake000.mp4 ¨
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|