| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Spaserstokk https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21036 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Nitro66 [ Lør 29. Sep 2012 18:49 ] | |||
| Innleggets emne: | Spaserstokk | |||
Fin sak å ha når man går rundt på treff.
|
||||
| Forfatter: | peter [ Lør 29. Sep 2012 20:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spaserstokk |
ja du trenger vel det du? |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Lør 29. Sep 2012 21:34 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spaserstokk |
Ehh.. nei, føttene funker som de skal de. |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 29. Sep 2012 22:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spaserstokk |
Var skikkelig cool... Finnes de fra B&M også?? |
|
| Forfatter: | Crazy Horse [ Tir 23. Okt 2012 22:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spaserstokk |
peter skrev: ja du trenger vel det du? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|