AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Spaserstokk
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21036
Side 1 av 1

Forfatter:  Nitro66 [ Lør 29. Sep 2012 18:49 ]
Innleggets emne:  Spaserstokk

Fin sak å ha når man går rundt på treff.

Vedlegg:
2015rat0001-17.jpg
2015rat0001-17.jpg [ 59.77 KiB | Vist 4243 ganger ]
2015rat0002-10.jpg
2015rat0002-10.jpg [ 68.47 KiB | Vist 4243 ganger ]

Forfatter:  peter [ Lør 29. Sep 2012 20:21 ]
Innleggets emne:  Re: Spaserstokk

ja du trenger vel det du?

Forfatter:  Nitro66 [ Lør 29. Sep 2012 21:34 ]
Innleggets emne:  Re: Spaserstokk

Ehh.. nei, føttene funker som de skal de.

Forfatter:  AW-100 [ Lør 29. Sep 2012 22:26 ]
Innleggets emne:  Re: Spaserstokk

Var skikkelig cool... =D> Finnes de fra B&M også?? :P

Forfatter:  Crazy Horse [ Tir 23. Okt 2012 22:54 ]
Innleggets emne:  Re: Spaserstokk

peter skrev:
ja du trenger vel det du?



:mrgreen: :mrgreen:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/