AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lofot-treffet 2012
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=20943
Side 1 av 1

Forfatter:  79 ford LTD [ Man 17. Sep 2012 20:36 ]
Innleggets emne:  Lofot-treffet 2012

Video fra utstillingen på Leknes under treffet vårt.

For de som ikke tåler å se annet en amcar, advares det mot sterke scener... :wink: ,treffet er åpent for alt over 30 år.

http://www.youtube.com/watch?v=muDg17mL ... ature=plcp

Forfatter:  doey [ Tir 18. Sep 2012 00:22 ]
Innleggets emne:  Re: Lofot-treffet 2012

det så no trivelig ut :)

Forfatter:  Transamtussan [ Lør 20. Okt 2012 21:01 ]
Innleggets emne:  Re: Lofot-treffet 2012

Se der ja, der var det en del kjente tryner. Og faktisk noen av bilene som var der mens jeg bodde der oppe for ca 15 år siden. :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/