| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lofot-treffet 2012 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=20943 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 79 ford LTD [ Man 17. Sep 2012 20:36 ] |
| Innleggets emne: | Lofot-treffet 2012 |
Video fra utstillingen på Leknes under treffet vårt. For de som ikke tåler å se annet en amcar, advares det mot sterke scener... http://www.youtube.com/watch?v=muDg17mL ... ature=plcp |
|
| Forfatter: | doey [ Tir 18. Sep 2012 00:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lofot-treffet 2012 |
det så no trivelig ut |
|
| Forfatter: | Transamtussan [ Lør 20. Okt 2012 21:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lofot-treffet 2012 |
Se der ja, der var det en del kjente tryner. Og faktisk noen av bilene som var der mens jeg bodde der oppe for ca 15 år siden. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|