| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| LS-motor i småfly https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=20942 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Nitro66 [ Man 17. Sep 2012 19:47 ] |
| Innleggets emne: | LS-motor i småfly |
Jada. Disse motorene kan brukes til mye rart. (litt dårlig lyd på klippet) |
|
| Forfatter: | grogei [ Man 17. Sep 2012 19:58 ] |
| Innleggets emne: | Re: LS-motor i småfly |
Nja høres ut som opptak fra sola seilfly klubb |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 17. Sep 2012 20:12 ] |
| Innleggets emne: | Re: LS-motor i småfly |
Hva slags oljessytem bruker de på fly foresten? Tenker spesielt på akrobatfly som flyr både oppned og loddrett oppover. |
|
| Forfatter: | grogei [ Man 17. Sep 2012 20:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: LS-motor i småfly |
Æ og en kompis va på tur å kjøpe oss et mikro fly for ca 12-13 år sia, men heldigvis tok vi til vett, vi hadde plass å lette og lande (gård med store jorder) og e jo ikke store probleme å lette et fly, men landinga e det sikkert verre med, og det sto en rotax 583 motor i flye, med dobbel tenningsanlegg pr sylinder. De få flyene jeg har sett med helt vanlig otto motor hadde tørr sump system Noe jeg også trur de mest vanlige stjernemotorene har ? som står i fly |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|