| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Sniktitt https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=20685 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | olebrum [ Søn 19. Aug 2012 11:43 ] |
| Innleggets emne: | Sniktitt |
Sniktitt på 2014 corvette http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... FyZ3aaiQg#! |
|
| Forfatter: | Nitro66 [ Søn 19. Aug 2012 16:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sniktitt |
Den hadde noe Aston Martin over seg. Taklinjene jeg tenkte på. men tøff var den. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|