AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Sniktitt
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=20685
Side 1 av 1

Forfatter:  olebrum [ Søn 19. Aug 2012 11:43 ]
Innleggets emne:  Sniktitt

Sniktitt på 2014 corvette
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... FyZ3aaiQg#!

Forfatter:  Nitro66 [ Søn 19. Aug 2012 16:31 ]
Innleggets emne:  Re: Sniktitt

Den hadde noe Aston Martin over seg. Taklinjene jeg tenkte på.
men tøff var den. :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/